PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zaplacic za rozdawanie ulotek ?

  • 1. Data: 2003-04-04 06:34:53
    Temat: Ile zaplacic za rozdawanie ulotek ?
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Musze zlecic komus rozdawanie ulotek na targach. Jestem wlascicielem
    malej firmy i nie zatrudnialem nikogo do tej pory (nawet na
    umowe-zlecenie). Ile musze zaoferowac za okolo 6 godzin stania i
    rozdawania ulotek ?

    Pozdrawiam

    Piotr

    --
    [p...@p...onet.pl] [http://pbas.republika.pl] [gg:36692]

  • 2. Data: 2003-04-04 07:11:04
    Temat: Re: Ile zaplacic za rozdawanie ulotek ?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "pbas" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > malej firmy i nie zatrudnialem nikogo do tej pory (nawet na
    > umowe-zlecenie). Ile musze zaoferowac za okolo 6 godzin stania i

    Teoretycznie tylko tyle, żeby ktoś chciał się zgodzić.
    W hamburgerowni zdaje się dają 5 zł za godzinę, no ale nie bądź świnią daj
    stówę.

  • 3. Data: 2003-04-04 09:52:26
    Od: "moja grupa dyskusyjna" <s...@i...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stówę.
    >
    > Wydaje mi się że wynagrodzenie powinno zależeć od ilości rozdanych ulotek.
    U mnie w mieście (Wałbrzych) koleś który roznosił ulotki po mieszkaniach
    dostawał 5 groszy od sztuki. Mam nadzieję że u Ciebie będzie to się lepiej
    opłacało. POZDRAWIAM

  • 4. Data: 2003-04-04 10:20:36
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

> [...]
    mieszkaniach
    > dostawał 5 groszy od sztuki. Mam nadzieję że u Ciebie będzie to się

    Tylko nie wiadomo czy czlowiek nie bedzie chcial oszukac i nie wywali
    ulotek do ssypu :( Lepszym rozwiazaniem z mojego punktu widzenia
    bedzie zaplacenie za dzien pracy. Ale dzieki serdeczne za informacje.

    Pozdrawiam

    Piotr

    --
    [p...@p...onet.pl] [http://pbas.republika.pl] [gg:36692]

  • 5. Data: 2003-04-04 10:36:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    moja grupa dyskusyjna napisał:

> [...]
    > dostawał 5 groszy od sztuki. Mam nadzieję że u Ciebie będzie to się lepiej

    Tylko zapomniales powiedziec, ze koles ma na karku kontrolera, zeby nie
    wyrzucal ulotek np. do smieci.

    Flyer

  • 6. Data: 2003-04-04 11:43:31
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > malej firmy i nie zatrudnialem nikogo do tej pory (nawet na
    > umowe-zlecenie). Ile musze zaoferowac za okolo 6 godzin stania i

    Ja dostawalem 8zł/h za rozdawanie na ulicy.
    Srednio rozdajes sue 200 ulotek/h
    Na targach dostawalem 10zł/h z tym ze rozdawalismy ulotki jakosciowo tzn
    pelna informacja o produkcie, zachwalanie, rozmowa z zainteresowanymi
    klientami,
    zagadywalismy ludzi i dopiero potem dawalismy ulotke.

    ceny z warszawy
    dla studentow.

    w tej samej firmie dzieci , mlodziez licealna rozdawala ulotki za 5zł/h w
    tym ze trzeba ich sprawdzac, rozdawanie tkz na odwal sie tzn wpychaja
    wszystkim ulotki.

    pozdrawiam
    slimor

  • 7. Data: 2003-04-04 12:32:56
    Od: "pbas" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

> [...]
    5zł/h w
    > tym ze trzeba ich sprawdzac, rozdawanie tkz na odwal sie tzn

    Dzieki serdeczne za ta informacje.

    Pozdrawiam

    Piotr

    --