PracaGrupypl.praca.dyskusje › B2B, B2C, FMCG

  • 1. Data: 2002-12-02 09:38:45
    Temat: B2B, B2C, FMCG
    Od: "olo" <a...@p...com.pl>

    Witam Grupowiczów!
    Mam pytanie. Czy może mi ktoś wyjaśnić co dokładnie oznaczają skróty z
    tytułu (pojawia się to często w ogłoszeniach o pracę )?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-02 10:05:18
    Temat: Re: B2B, B2C, FMCG
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    business to business
    business to customer
    fast moving consumer goods

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-12-02 10:16:33
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
    > business to business
    > business to customer
    > fast moving consumer goods
    >
    > pozdr.
    > artur

    a gdybyś dalej nie wiedział o co chodzi, to przykładowo

    B2B - zajmujesz wyszukiwaniem klientów instytucjonalnych, biznesowych
    B2C - docierasz do docelowego klienta - prywatnego
    FMCG - sprzedajesz dobra szybko zbywalne - żywność, proszki do prania, itp..

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-12-02 10:23:27
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

> [...]
    > B2C - docierasz do docelowego klienta - prywatnego
    > FMCG - sprzedajesz dobra szybko zbywalne - żywność, proszki do prania,

    a tak chcialem nastapic mu na ambicje i zmusic do siegniecia po google ;-)

    pozdr.
    artur

  • 5. Data: 2002-12-02 12:09:09
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "olo" <a...@p...com.pl> writes:

> [...]
    > Mam pytanie. Czy może mi ktoś wyjaśnić co dokładnie oznaczają skróty z
    > tytułu (pojawia się to często w ogłoszeniach o pracę )?

    ostatnie niestety nie wiem.
    dwa powyzsze okreslaja rodzaj biznesu: firma firmie czy firma bizness
    detaliczny bezposrednio do konsumentow.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2002-12-02 13:27:44
    Od: "olo" <a...@p...com.pl>

    Pięknie dziękuję.

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2002-12-02 13:36:10
    Od: "Jarosław A. Sokół" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > business to business
    > business to customer

    FMCG - Fast Moving Consumer Goods (czy jakos tak) - ogolnie branza zajmujaca
    sie dobrami szybkozbywalnymi (jakies proszki do prania itp.)

    Pozdrawiam,
    Jarosław A. Sokół j...@p...onet.pl
    --
    Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

  • 8. Data: 2002-12-02 19:03:05
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Jaros?aw A. Sokó?" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > FMCG - Fast Moving Consumer Goods (czy jakos tak) - ogolnie branza
    zajmujaca
    > sie dobrami szybkozbywalnymi (jakies proszki do prania itp.)

    tudziez batoniki, napoje, slone przekaski i inne smiecie (ktore wciaz sie
    sprzedaja :(
    B.

  • 9. Data: 2002-12-13 15:36:50
    Od: aeon flux <n...@n...com>

    lajkonik <l...@l...de> wrote:

    > a tak chcialem nastapic mu na ambicje i zmusic do siegniecia po google ;-)

    wciaz warto...

    http://labs.google.com/glossary?q=fmcg

    itepe itede