PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile skasować za strone ?

  • 1. Data: 2005-03-01 17:12:37
    Temat: Ile skasować za strone ?
    Od: "Jurek" <j...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Ostatnio znajomy poprosił mnie, żebym zrobił mu strone internetową.
    On ma firmę, zajmującą się handlem nieruchomościami i strona miałaby tego
    dotyczyć. Miałoby to być kilka podstron (myślę że nie więcej niż 5).
    Baza byłaby zrobiona w MySQL-u, obsługa bazy - php. Interfejs taki żeby mógł
    sam sobie aktualizować
    Ile mogę go za to skasować ? W rozsądnych granicach. Skrajne ceny też będą
    mile widziane :)

  • 2. Data: 2005-03-01 17:24:47
    Temat: Re: Ile skasować za strone ?
    Od: Sikoriusz I Wielki <s...@b...com>

    Jurek napisal dnia 2005-03-01 18:12:
> [...]
    > sam sobie aktualizować
    > Ile mogę go za to skasować ? W rozsądnych granicach. Skrajne ceny też będą

    Firma, w której pracuje znajomy, bierze ok. 4 tys., a jeśli klient zna się
    na rzeczy (tzn. wie, że to za dużo), to schodzą nawet i do 2 tys. Jakoś się
    nigdy tym nie interesowałem, ale to chyba sporo. Aha, ale dają też hosting
    w cenie (chyba na rok), bez supportu.

  • 3. Data: 2005-03-01 17:29:06
    Od: Adam <k...@p...gf>

    Sikoriusz I Wielki napisał(a):

> [...]
    > Jakoś się nigdy tym nie interesowałem, ale to chyba sporo. Aha, ale dają
    > też hosting w cenie (chyba na rok), bez supportu.
    2kola za dobre pare tyg siedzenia a potem nastepne dwa na poprawki i
    zarzalenia? bez zartow

    inna para kaloszy ze gosc nie wezmie wiecej niz 1000zl bo po znajomiosci
    i pewnie jego pierwsza www bo sie pyta za ile

  • 4. Data: 2005-03-01 17:32:19
    Od: LbdPal <r...@w...pl>

    Jesli strona jest rzeczywiscie impomujaca graficznie
    i naprawde swietnie dziala, przyciaga klientow
    jest "blyskotliwa" ... chce sie ja jeszcze raz obejrzec pomimo
    relatywnie nieciekawej tematyki
    to moze to byc wysoka kwota ... np 10 tys zl - czemu nie.
    i jesli masz zdolnosci negocjacyjne i wytargujesz tyle

    przechyl w druga strone to okolo 500 zl na um o dzielo.
    Robisz funkcjonalnie ale prosto, zadnych wodotryskow
    kilka podstawowych formularzy

    (wbrew pozorom to te dwa rozwiazania funkcjinalnie moga byc bardzo zblizone :)

    jak wezmiesz mniej niz 1 tys zl to po prostu dla wlasnej wygody
    nie rob reklamacji i poprawek bo beda sie wlakly w nieskonczonosc,
    to trzeba sobie wynegocjowac lub zastrzec w umowie

    ----------------------

  • 5. Data: 2005-03-01 18:48:45
    Od: "Darek" <d...@e...pw.edu.pl>

    zgadzam sie z przedmowca. Jesli strona stoi graficznie na wysokim pozionie,
    ma zlozone animacje Flash mozna za nia zainkasowac pare tysiecy. W
    przeciwnym wypadku sugerowalbym cos w granicach 1 tys. zl

  • 6. Data: 2005-03-01 21:35:36
    Od: Sikoriusz I Wielki <s...@b...com>

    Adam napisal dnia 2005-03-01 18:29:

    > 2kola za dobre pare tyg siedzenia a potem nastepne dwa na poprawki i
    > zarzalenia? bez zartow
    Mówiłem, że sie na tym nie znam. To dużo to w końcu czy mało te 2 tys.?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 7. Data: 2005-03-01 23:35:27
    Od: Adam <k...@p...gf>

    Sikoriusz I Wielki napisał(a):

    > Mówiłem, że sie na tym nie znam. To dużo to w końcu czy mało te 2 tys.?

    nie wiem co ci odpowiedziec ... dla mnie malo, wyznacznik jest prosty, 2
    kola to zwroci im sie przy pierwszej sprzedazy nieruchomosci przez net,
    z drugiej strony wiadomo ze dzisiaj informatykiem jest kazdy z nas a
    brac informatyczna siebie nie szanuje i ktos sie znajdzie i to zrobi za
    300zl i jeszcze bedzie za friko pomagal we wdrozeniu, obudzi sie jak juz
    rodzine bedzie zakladal a dalej nie ma za co mieszkania wynajac :(

    >6tys+vat imho

    zawsze mozesz mailnac do jakiegos webmastera z sieci i podac oczekiwania
    i niech wyceni + poda czas realizacji, bedziesz wiedzial wiecej niz
    takie gadki na newsach z ktorych niewiele wynika.

    Pozdro, zobacz ile wynosi prowizja od sprzedazy nieruchomosci

  • 8. Data: 2005-03-02 06:22:33
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Adam" <k...@p...gf> napisał w wiadomości

    > brac informatyczna siebie nie szanuje i ktos sie znajdzie i to zrobi za
    > 300zl i jeszcze bedzie za friko pomagal we wdrozeniu, obudzi sie jak juz
    > rodzine bedzie zakladal a dalej nie ma za co mieszkania wynajac :(

    Jak ktoś jest juz zonaty i dzieciaty i dalej umie to co umiał jak mu dowód
    dali, to jest sam sobie winien i nie powinien sie obrażać, że świat idzie do
    przodu.

    vertret

  • 9. Data: 2005-03-02 07:31:13
    Od: Wojciech Jakóbczyk <j...@U...gazeta.pl>

    > 2kola za dobre pare tyg siedzenia a potem nastepne dwa na poprawki i
    > zarzalenia? bez zartow

    pare tygodni siedzenia nad prosta strona z cms? nie zartuj :)
    pierwszy lepszy student zrobi to w 3 dni i skasuje pare stow :)

    wojtek

  • 10. Data: 2005-03-02 07:43:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 02 Mar 2005 08:31:13 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Jakóbczyk
    napisał(a):

    > pare tygodni siedzenia nad prosta strona z cms? nie zartuj :)
    > pierwszy lepszy student zrobi to w 3 dni i skasuje pare stow :)

    Wiecie co, jesli firma zajmujaca sie nieruchomosciami wezmie studenta ktory
    im postawi jakiegos jPortala za 200zl (+jakies 800zl za sam jPortal) to ja
    przepraszam, ale nie mowcie ze dzis wszyscy jestesmy informatykami jak ktos
    wczesniej zauwazyl, bo takie myslenie wlasnie swiadczy ze sie Wam wydaje =)

    Taka strona owszem - bedzie moze i chodzic. Moze i bedzie sie dala
    aktualizowac, ale generowanie przez nia sprzedazy bedzie nizsze niz gdyby
    zrobic prosta wizytowke z fizycznym adresem firmy, bo zapewne adres ten
    bedzie ukryty w 50 podmenu.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl