PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile skasować za strone ?

  • 11. Data: 2005-03-02 07:44:32
    Temat: Re: Ile skasować za strone ?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 1 Mar 2005 19:48:45 +0100, na pl.praca.dyskusje, Darek napisał(a):

    > zgadzam sie z przedmowca. Jesli strona stoi graficznie na wysokim pozionie,
    > ma zlozone animacje Flash mozna za nia zainkasowac pare tysiecy. W
    > przeciwnym wypadku sugerowalbym cos w granicach 1 tys. zl

    Hehe, to co niby, jak flasha nie ma to 1 tys. a jak jest to 10 tys?

    ROTFL!

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 12. Data: 2005-03-02 07:46:38
    Od: Wojciech Jakóbczyk <j...@U...gazeta.pl>

    > Wiecie co, jesli firma zajmujaca sie nieruchomosciami wezmie studenta ktory
    > im postawi jakiegos jPortala za 200zl (+jakies 800zl za sam jPortal) to ja
    > przepraszam, ale nie mowcie ze dzis wszyscy jestesmy informatykami jak ktos
    > wczesniej zauwazyl, bo takie myslenie wlasnie swiadczy ze sie Wam wydaje =)

    rozwin prosze mysl...
    uwazasz ze "informatykiem" jest ten kto proponuje rozwiazanie
    najdrozsze, najbardziej skomplikowane itd. a majace sie nijak do
    prostych potrzeb klienta?

    ?

    wojtek

  • 13. Data: 2005-03-02 08:54:56
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    dobra strona wymaga narzedzi a te kosztuja
    narzedzia wymagaja czasu zeby je opanowac
    ... moze niektore z padajacych tu cen sa przesadzone, ale generalnie zgodze
    sie z jednym
    rynek sie psuje

  • 14. Data: 2005-03-02 09:58:13
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 02 Mar 2005 08:46:38 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Jakóbczyk
    napisał(a):

    > rozwin prosze mysl...
    > uwazasz ze "informatykiem" jest ten kto proponuje rozwiazanie
    > najdrozsze, najbardziej skomplikowane itd. a majace sie nijak do
    > prostych potrzeb klienta?

    Nie, troche sie zdenerwowalem i moze zbyt unioslem w myslach, ale nie w tym
    rzecz byla.

    Po prostu sprawa jest taka, ze strony to zeczywiscie kazdy zrobic umie kto
    wie ze w pakiecie office'a jest tez czesto Front Page.
    A i pierwszego z brzegu CMSa mozna przysposobic i strone napisac.

    Ale wszystko to rozwiazania zazwyczaj zupelnie nieprofesjonalne i nie
    przyniosa zamierzonego efektu. Sam wiem jak po paru latach siedzenia w
    webmasteringu nagle tworzac komercyjny projekt obudzilem sie ze tak
    naprawde nie mam szerszego pojecia jak sie do tego zabrac, jak bedzie
    wygladac typowy klient i jego oczekiwania co do informacji zawartych na
    stronie... w ogole wszystko jest proste dopoki sie za to nie zabierze. A
    potem sa takie strony, ze wlos sie jerzy na glowie.

    Po szczegoly na http://osiolki.net zapraszam ;)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 15. Data: 2005-03-02 10:00:27
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Jurek napisał :

    > Witam wszystkich
    > Ostatnio znajomy poprosił mnie, żebym zrobił mu strone internetową.
    > On ma firmę, zajmującą się handlem nieruchomościami i strona miałaby tego
    > dotyczyć. Miałoby to być kilka podstron (myślę że nie więcej niż 5).
    > Baza byłaby zrobiona w MySQL-u, obsługa bazy - php. Interfejs taki żeby
    > mógł sam sobie aktualizować
    > Ile mogę go za to skasować ? W rozsądnych granicach. Skrajne ceny też będą
    > mile widziane :)

    10PLN
    --
    _____________________________

  • 16. Data: 2005-03-02 10:00:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 2 Mar 2005 09:54:56 +0100, na pl.praca.dyskusje, YamUasica napisał(a):

> [...]
    > narzedzia wymagaja czasu zeby je opanowac
    > ... moze niektore z padajacych tu cen sa przesadzone, ale generalnie zgodze

    Rynek dawno jest popsuty =)

    ALe narzedzia... hmm... sa jakies freeware'owe wspomagacze pisania kodu. Od
    biedy Gimpa mozna wykorzystac, ale co photoshop to photoshop =). Co do
    flasha - nigdy nie byl mi potrzebny i zawsze traktowalem go jako wodotrysk.
    Choc niekiedy zdazalo mi sie zauwazyc jakies funkcjonalne zastosowania, ale
    w wiekszosci po prostu lataja literka, jakies intro, paski ladowania...
    bleee... i jeszcze placic za to?

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 17. Data: 2005-03-02 10:38:48
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 10PLN

    Jejku! Chłopie z nieba mi spadasz! Naprawdę zrobiłbyś portalik za 10 PLN? Bo
    wiesz, ja bym chciał zrobić sobie własny home site a, kurcze, w ogóle nie mam
    czasu się za to zabrać. To po kiego grzyba mam się męczyć jak za dychę mógłbyś
    to zrobić Ty, co nie? Zapodaj tutaj jakiś kontakt do siebie - pewnie nie tylko
    ja skorzystam...
    yamma

  • 18. Data: 2005-03-02 10:47:12
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    klient placi i wymaga
    flash sie stal standardem

    a osobiscie uwazam, ze wystarczy CSS zeby storna bila ladna

  • 19. Data: 2005-03-02 11:24:38
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 2 Mar 2005 11:47:12 +0100, na pl.praca.dyskusje, YamUasica napisał(a):

    > klient placi i wymaga
    > flash sie stal standardem

    Fakt, dwa razy przez to (chyba) nie dostalem pracy.
    Ale nie bylo mi zal, bo jak ktos mowi ze strony calkowicie flashowe sie
    pozycjonuje rownie prosto jak te XHTML+CSSowe to mnie smiech bierze.

    > a osobiscie uwazam, ze wystarczy CSS zeby storna bila ladna

    Tez tak uwazam. Robimy wlasnie totalnego OT ale co tam. Moze jacys
    pracodawcy tez tu bywaja i moze zapali sie taka lampka ze rzucajac
    marketingowo modnymi nawzami technologii niekoniecznie znajda dobrego
    webmastera-pracownika.

    Moja obecna firma tez cos zagadywala zeby flasha wstawic bo to dobrze miec,
    ale robie im bez i sa szczesliwi (o flashu juz nikt nie wspomina i
    kompleksow wzgledem konkurencji tez nie maja =) ).

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 20. Data: 2005-03-02 11:38:20
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rynek dawno jest popsuty =)

    Chyba co innego uważamy za rynek. Po czym ty poznajesz, że rynek jest
    posuty?

    vertret