PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle skasować za strone ? › Re: Ile skasować za strone ?
    From: LbdPal <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile skasować za strone ?
    Date: 1 Mar 2005 17:32:19 GMT
    Sender: m...@p...onet.pl@svodle6.it-net.pl

    Jesli strona jest rzeczywiscie impomujaca graficznie
    i naprawde swietnie dziala, przyciaga klientow
    jest "blyskotliwa" ... chce sie ja jeszcze raz obejrzec pomimo
    relatywnie nieciekawej tematyki
    to moze to byc wysoka kwota ... np 10 tys zl - czemu nie.
    i jesli masz zdolnosci negocjacyjne i wytargujesz tyle

    przechyl w druga strone to okolo 500 zl na um o dzielo.
    Robisz funkcjonalnie ale prosto, zadnych wodotryskow
    kilka podstawowych formularzy

    (wbrew pozorom to te dwa rozwiazania funkcjinalnie moga byc bardzo zblizone :)

    jak wezmiesz mniej niz 1 tys zl to po prostu dla wlasnej wygody
    nie rob reklamacji i poprawek bo beda sie wlakly w nieskonczonosc,
    to trzeba sobie wynegocjowac lub zastrzec w umowie