PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile skasować za strone ?

  • 21. Data: 2005-03-02 11:49:44
    Temat: Re: Ile skasować za strone ?
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    pozycjonowanie flashowej strony...
    fakt nie pomyslalem, ze przeciez - co oczywiste -
    jest duzo trudniejsze

    jednak wstawki flashowe sa nieraz konieczne...
    a to kosztuje - 4000zł za pakiet Macromedia

    pozdrawiam
    yam

  • 22. Data: 2005-03-02 13:49:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 2 Mar 2005 12:38:20 +0100, na pl.praca.dyskusje, vertret(at)op.pl
    napisał(a):

    > Chyba co innego uważamy za rynek. Po czym ty poznajesz, że rynek jest
    > posuty?

    Po tym ze wiekszosc ludzi z ktorymi rozmawiam o ewentualnych projektach
    ktore moznaby wykonac dla nich wywraca oczami jak im sie powie chocby i ten
    1000zl za normalna niewyuzdana strone. Bo slyszeli ze i za 200zl da sie
    zrobic wiec czemu tyle?!?

    Fakt, ze pewna grupa ludzi sie orientuje i ma konkretne potrzeby ale i
    konkretne pieniadze oferuja za zlecenia. Ale wiekszosc idac za cenami w
    polaczeniu z niewiedza w temacie efektywnosci stron budowanych przez ludzi
    nie majacych wiekszego doswiadczenia w temacie placi te 200zl, dostaje
    jakas tam strone, ktora moze jedynie polechtac ego szefa ("JESTESMY W
    INTERNECIE"), a de facto klientom nic nie daje. Albo i odstrasza czasem.
    Zreszta po miesiacu i tak sie o niej zapomina i potem takie widma kraza po
    sieci...

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 23. Data: 2005-03-02 15:32:35
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > Ostatnio znajomy poprosił mnie, żebym zrobił mu strone internetową.
    > On ma firmę, zajmującą się handlem nieruchomościami i strona miałaby tego
    > dotyczyć. Miałoby to być kilka podstron (myślę że nie więcej niż 5).
    > Baza byłaby zrobiona w MySQL-u, obsługa bazy - php. Interfejs taki żeby
    mógł
    > sam sobie aktualizować
    > Ile mogę go za to skasować ? W rozsądnych granicach. Skrajne ceny też będą
    > mile widziane :)

    Nie wiecej niz 1 000PLN -> znam full osob ktorzy zrobiliby to nawet za 500zl

    pzdr.

  • 24. Data: 2005-03-02 17:31:28
    Od: Adam <k...@p...gf>

    scalem napisał(a):
    > Użytkownik "Jurek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mógł

    > Nie wiecej niz 1 000PLN -> znam full osob ktorzy zrobiliby to nawet za 500zl
    >
    > pzdr.

    mieszkaja w kanalach ?

  • 25. Data: 2005-03-03 13:57:39
    Od: "kaka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ten
    > 1000zl za normalna niewyuzdana strone. Bo slyszeli ze i za 200zl da sie
    vertret zaraz ci napisze, ze strona jest tyle warta ile chca za nia zaplacic
    zamawiajacy, ze to rynek wyznacza ceny.....i niech cie reka boska
    broni przed slowem krytyki rynku:))) "rynek" jest jak mantra:)) genralnie
    tez jestem za wolnym rynkiem, ale nie popadajmy w skrajnosci:) nie ma
    systemów idealnych i wkazdym powtarzam w kazdym systemie, ustroju itp. moga
    wystapic dysfunkcje, anomalie itp.

    pzdr.
    kaka

  • 26. Data: 2005-03-03 17:31:14
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    to jest hmm... bledne kolo
    bo ktos moze zaplacilby xxx zł ale nagle dowiaduje sie ze "ktos tam komus
    tam" zrobil za 50% tej ceny...
    i juz nie zaplaci...
    to jest wlasnie psucie rynku

  • 27. Data: 2005-03-03 18:58:01
    Od: "Bashia" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "YamUasica" <n...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > to jest hmm... bledne kolo
    > bo ktos moze zaplacilby xxx zł ale nagle dowiaduje sie ze "ktos tam komus
> [...]

    E, tylko pod warunkiem ze póxniej znajdzie kogoś, kto mu zrobi tę strone
    PORZĄDNIE za te 50%. Bo jeśli ktoś mu zrobi za tę cenę, ale chłam, to
    psuciem rynku bym sie nie martwiła :-)
    --
    bh

  • 28. Data: 2005-03-04 23:39:51
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "kaka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tez jestem za wolnym rynkiem, ale nie popadajmy w skrajnosci:) nie ma
    > systemów idealnych i wkazdym powtarzam w kazdym systemie, ustroju itp.

    Tak właśnie napisze, bo nie potrafię sobie wyobrazic sytuacji, w której o
    mnie jako klienta może się martwić ktos bardziej poza mna samym.
    Dlaczego nie pozwalasz mi na swobodny wybór?
    Jakie dysfunkcje i anomalie wystapią, gdy każe sobie wysłać parę ofert i
    wybiore najtanszą?

    vertret

  • 29. Data: 2005-03-06 10:42:28
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Adam" <k...@p...gf> napisał w wiadomości

    > wyznacznik jest prosty, 2
    > kola to zwroci im sie przy pierwszej sprzedazy

    taki sam wyznacznik mają pseudo doradcy imigracyjni przed konsulatem USA w
    Warszawie;
    za wypełnienie wniosku on-line potrafia wziąć 10 zł od staruszki, co widać,
    że jedzie za wielką wodę zobaczyć wnuczka - świeżego obywatela raju za
    wielką wodą;
    natomiast potrafią skasować 200 zł od dwudziestoparoletniego pakera ze wsi,
    co od razu na oko widać, że te niecałe 70$ to on zarobi w 2 dni

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 30. Data: 2005-03-08 08:07:57
    Od: "cbb" <c...@s...pl>

    > Wed, 02 Mar 2005 08:46:38 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Jakóbczyk
    > napisał(a):
    >
    > Nie, troche sie zdenerwowalem i moze zbyt unioslem w myslach, ale nie w
    tym
    > rzecz byla.
    >
    > Po prostu sprawa jest taka, ze strony to zeczywiscie kazdy zrobic umie kto
    > wie ze w pakiecie office'a jest tez czesto Front Page.
    > A i pierwszego z brzegu CMSa mozna przysposobic i strone napisac.

    W zasadzie to na dzien dzisiejszy ludzi, ktorzy potrafia cos zrobic nawet w
    PHP czy HTML jest tysiace. Inna sprawa jest to, ze z tej liczby moze 3% to
    ludzie, ktorzy naprawde maja co zaoferowac (kunszt na najwyzszym poziomie -
    prawdziwi artysci w swoich dziedzinach).

    Co z tego, ze byle jaki student, ktory zlapal podstawy jezyka zrobi mi
    stronke za 300 zl, skoro w 98% przypadkow bedzie to kompletny szit, ktory
    dziala jedynie pod IE?! Na co mi to?! Ja wolalbym zaplacic nawet te 2-3 tys.
    zl za strone, ktora profesjonalnie prezentuje sie na wszystkich (albo na
    wiekszosci) platformach, jest uzyteczna oraz przemyslana pod kazdym
    wzgledem.

    Dobry architekt i programista WWW to - wedlug mojej prywatnej opinii -
    osoba, ktora bezblednie potrafi na podstawie wywiadu z klientem opracowac
    strukture strony + CMS, przygotowac lekka, czytelna grafike nawiazujaca do
    aktualnych trendow oraz zbudowac CZYTELNY kod (rowniez zorientowany
    obiektowo) HTML/PHP/lub każdy inny... No i do tego podąża za nowymi
    technologiami, rozwija swoje umiejetnosci dazac caly czas do perfekcji w tym
    co robi.

    Mnie cieszy, ze takich ludzi jest malo i ze sa to prawdziwe diamenty.
    Dlatego APEL DO PROFESJONALISTOW - nie przejmujcie sie i robcie swoje :)