PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle krzyczec za taka prace? › Re: Ile krzyczec za taka prace?
    From: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile krzyczec za taka prace?
    Date: Thu, 10 Apr 2008 16:44:38 +0200
    Sender: k...@n...wsisiz.edu.pl

    Olek wrote:

    > Nie wiem czy jest uposledzony, ale jak go spotkam to sie zapytam, kto wie.
    > Pracowalem kiedys jako informatyk. Moim kierownikiem byl facet z ponad
    > 20letnim doswiadczeniem jako kierownik dzialu IT w firmie gdzie bylo
    > zatrudnionych 1000-2000 osob, w dziale IT 7 osob. Zarabial (pewnie teraz
    > zarabia podobnie) 2000zl netto.

    Ok, nie chcialem obrazic Twojego kolegi, ale teraz sie tyle nie zarabia
    na takich stanowiskach. Wybacz, ale to sie po prostu nie zdarza (a
    raczej nie ma prawa ^^). Zreszta mowisz zdaje sie o ludziach, ktorzy
    piastuja "zardzewiale" stanowiska. Autor temat pyta jednak o to, ile
    powinien wziac, zatrudniajac sie w dzisiejszych czasach na takim
    stanowisku. Nie chcialbym deprecjonowac Twojej wypowiedzi, ale mysle, ze
    na takim stanowisku pensja netto powinna wynosic conajmniej 5000zl netto
    (i naprawde sciesnilem sie troche)

    pozdrawiam
    Pozor