PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile informatyk - administrator na godziny ?

  • 11. Data: 2005-01-13 21:29:35
    Temat: Re: Ile informatyk - administrator na godziny ?
    Od: "Survi" <s...@o...pl>

    > Dostales jak najbardziej rozsadna odpowiedz z cenami z zycia wzietymi -
    > konkretnych nazw firm nie moge Ci podac.

    Naprawde ?

    >Pytasz o nasze krajowe stawki - od 100 PLN/h + koszty delegacji do 1000
    >USD/h

    Czyli od 100 zł do 4000zł za godzine. To rzeczywiscie jest odpowiedz !

    W kazdym razie dziekuje.

  • 12. Data: 2005-01-13 21:32:31
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "Survi" <s...@o...pl> wrote in message news:cs6p7t$q4f$1@news.onet.pl...

    > Czyli od 100 zł do 4000zł za godzine. To rzeczywiscie jest odpowiedz !

    no taka jest prawda, takie przedzialy cenowe nalezy liczyc.
    ale na pewno nie jest to 15-20 pln za godzine :)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 13. Data: 2005-01-13 21:35:50
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    > Szanuje siebie i innych, dlatego pisze na grupe aby dowiedziec sie
    > jakie sa ceny w takim miescie a nie dostalem jeszcze rozsadnej odpowiedzi...

    Wiec moze ja sprobuje. Za 14 netto to moim zdaniem mozna na stanowisku
    administratora (w srednim miescie) pracowac na etat. Masz odprowadzany
    ZUS, sluzbowa komorke, placa Ci rowniez za picie kawy (jak sobie dobrze
    poukladasz, to moze to byc Twoje glowne zajecie). Zeby oplacalo sie
    prowadzic wlasna dzialalnosc i wyjezdzac do klienta to wg mnie powinno
    byc to dwa razy tyle. Ale kazdy kalkuluje co mu sie oplaca. Nie zgadzam
    sie z opiniami o psuciu rynku - jak ktos jest zasluguje na 100$ za
    godzine to i tak tyle dostanie, niezaleznie od tego ilu pojawi sie
    studentow gotowych zrobic to samo za 5zl/h. Po prostu na pewnym etapie
    firmy wiedza, ze lepiej wydac duzo, ale miec robote wykonana porzadnie.

    Pawel

  • 14. Data: 2005-01-14 00:03:30
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cs6p8v$sdh$1@news.onet.pl> =?ISO-8859-2?Q?=22Pawe=B3_O=2E=22?=
> [...]

    >studentow gotowych zrobic to samo za 5zl/h. Po prostu na pewnym etapie
    >firmy wiedza, ze lepiej wydac duzo, ale miec robote wykonana porzadnie.

    Problem w tym, ze maly procent firm posiadlo te wiedze :-(((

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 15. Data: 2005-01-14 00:21:39
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > Problem w tym, ze maly procent firm posiadlo te wiedze :-(((
    Problem w tym, że mało jest pracowników, którym warto dużo płacić.
    Każdy kij ma dwa końce i ... dłuuugi środek :-)

  • 16. Data: 2005-01-14 00:22:57
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 13 Jan 2005 22:35:50 +0100, na pl.praca.dyskusje, "Paweł O."
    napisal(a):

    > Wiec moze ja sprobuje. Za 14 netto to moim zdaniem mozna na stanowisku
    > administratora (w srednim miescie) pracowac na etat.

    14 zl/h * 42h tydzien pracy * 4 tygodnie = 2 352 PLN to nadal sa smieszne
    pieniadze dla administratora. Chyba ze np. firma zobowiazuje sie do
    pokrywania kosztow szkolen i np. gwarantuje ze w ciagu roku sfinansuje
    koszty szkolen i egzaminow do MCSE/MCSP a po uzyskaniu takich certyfikatow
    podniesie wynagrodzenie.

    > Zeby oplacalo sie prowadzic wlasna dzialalnosc i wyjezdzac do klienta
    > to wg mnie powinno byc to dwa razy tyle.

    Zgadzam sie.

    > Nie zgadzam sie z opiniami o psuciu rynku - jak ktos jest zasluguje na
    > 100$ za godzine to i tak tyle dostanie, niezaleznie od tego ilu pojawi sie
    > studentow gotowych zrobic to samo za 5zl/h.

    Niestety bede przy swoim obstawal. Znam firmy ktore szukaja pracownikow pol
    roku albo zmieniaja ich co miesiac ale stawki nie podniosa bo licza ze w
    koncu znajda desperata lub frajera.

    > Po prostu na pewnym etapie firmy wiedza, ze lepiej wydac duzo, ale miec
    > robote wykonana porzadnie.

    Znasz takie firmy? U nas w kraju? W Polsce?

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 17. Data: 2005-01-14 00:23:44
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 14 Jan 2005 01:21:39 +0100, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisal(a):

    > Problem w tym, że mało jest pracowników, którym warto dużo płacić.

    I zero pracodawcow sklonnych duzo placic.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 18. Data: 2005-01-14 00:27:03
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > I zero pracodawcow sklonnych duzo placic.
    > Kyniu

    Się mylisz kolego.

  • 19. Data: 2005-01-14 00:28:37
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 14 Jan 2005 01:27:03 +0100, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisal(a):

    > Się mylisz kolego.

    Nawet nie wiesz jak bardzo pragne sie mylic kolego ;-)

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |__/

  • 20. Data: 2005-01-14 00:33:28
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > Nawet nie wiesz jak bardzo pragne sie mylic kolego ;-)
    > Kyniu
    Bądź większym optymistą. Może wtedy i Tobie się uda. Są.
    Nie mam powodu do narzekania, od kiedy to zrozumiałem. A zrozumiałem
    jak nie zostałem zatrudniony, bo po odpowiedzi na pytanie ile chcę
    zarabiać powiedziano mi: szukamy kogoś o znacznie większych ambicjach.