PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto pracuje w Leroy Merlin

  • 1. Data: 2005-01-13 13:02:32
    Temat: Kto pracuje w Leroy Merlin
    Od: "to_ja" <t...@o...pl>

    Czy ktoś tam pracuje lub pracował? Jak tam jest chodzi mi raczej o
    stanowiska kasjerek itp. Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna i jak aplikować?
    Przez internet? Czytaj.a w ogóle to?

  • 2. Data: 2005-01-13 18:42:07
    Temat: Re: Kto pracuje w Leroy Merlin
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Pracuje tam moja koleżanka, ale w kadrach. Jednak dosyć dobrze się o nich
    wyrazą, płacą podobno za nadgodziny, generalnie ok traktują pracwoników.