PracaGrupypl.praca.dyskusje › GRAFIK ILE WARSZWA ??

  • 1. Data: 2002-08-30 15:03:24
    Temat: GRAFIK ILE WARSZWA ??
    Od: "Adam - wp" <a...@w...pl>

    Na fali pytań o płacę proszę o waszą radę staram sie o pracę w warszawie na
    stanowisko grafika webmastera staż to 3 lata pracy w firmie w tym 2 jako
    kierownik działu graficznego oczywiście opanowane flash grafika mysql php
    xml itp. Ile moge siebie wycenić w w-wie???
    Dzięki

  • 2. Data: 2002-08-30 15:22:49
    Temat: Re: GRAFIK ILE WARSZWA ??
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > kierownik działu graficznego oczywiście opanowane flash grafika mysql php
    > xml itp. Ile moge siebie wycenić w w-wie???

    Mysle, ze bardzo dobre portfolio jest o niebo wazniejsze od stazu pracy
    (roznica miedzy stazem 3-letnim a 4-letnim jest juz zadna...), ale jesli
    jestes spoko sadze ze mozesz startowac od 2.000-2,500 netto. Jesli oferuja
    ci mniej albo uslyszysz "jak sie firma rozwinie to bedziemy placic
    wiecej..." itp. pierdy to odpowiedz im staropolskim "fakju".

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek

  • 3. Data: 2002-09-02 11:45:22
    Od: "cary" <k...@c...com>

    wydaje mi sie że koło 3000 netto, może nawet więcej zależy w jakiej firmie.

    karol