PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT - gdzie dla mnie miejsce ?

  • 11. Data: 2005-03-20 22:03:21
    Temat: Re: IT - gdzie dla mnie miejsce ?
    Od: "Darek" <d...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:548408503.20050320020309@poczta.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Siedze w IT od poczatku liceum. W tym czasie dorobilem sie poteznej
    > wiedzy -
    > s.o., bazy danych, sprzet IT, itp

    Sorry, ale jak ktos pisze "Siedze w IT od poczatku liceum" to tak jakby ktos
    w liceum handlowal pieluchami na bazarze i dumnie stwierdzil: siedze w
    sektorze FMCG od xx lat i znam go od podszewki ;) . IT to termin biznesowy i
    odnosi się do poważnych zastosowań. W liceum mogłeś się najwyżej "bawić" w
    IT.

  • 12. Data: 2005-03-20 23:34:56
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    azbest wrote:
    > Wracajac do tematu, czy aktualnie wiecej poszukuje sie osob w IT ze
    > znajomoscia konkretnego tematu, czy "uniwersalnych", ale takze z bogata wiedza i
    > doswiadczeniem ?

    zdecyduj się co chcesz robić, bo z Twoim obecnym doświadczeniem dobre
    wrażenie zrobisz TYLKO w firmie która poszukuje informatyka do
    "administratracji trzema róznymi systemami i dwoma róznymi bazami
    danych, webmastera, szkoleniowca i programisty pięciu języków; acha, i
    trzeba będzie zmieniać toner" w jednej osobie. A taki informatyk to
    żadna kariera.

    B.