PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA PROGRAMISTA

  • 11. Data: 2004-12-13 18:39:23
    Temat: Re: ILE ZARABIA PROGRAMISTA
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Rutger napisał(a):
    > Motorola Krakow. Na dzien dobry powyzej 4000 brutto

    cisco system,palo alto,10 tys $ netto

  • 12. Data: 2004-12-13 20:44:00
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mówisz o tym Krakowie nad Wisłą ? To chyba masz dane sprzed kilku ładnych
    > lat. Teraz 3 tys. to możesz mieś po roku - dwóch pracy, ale nie na
    > dzieńdobry
    Zależy gdzie, są firmy "uduś", gdzie patrzy się tylko ile pracownik kosztuje
    a nie jaką ma efektywność i Firmy przez duże "F", gdzie na początek można
    dostać ponad 4000 PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 13. Data: 2004-12-14 18:28:07
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    no chyba 4000 brutto,
    czyli nie bardzo sie za to można ubrać,
    a jeździć trabantem.

  • 14. Data: 2004-12-14 20:00:57
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cpnbb2$90q$1@news.dialog.net.pl...
    > no chyba 4000 brutto,
    Oczywiście, że brutto, chociaż jak jesteś dobry i umiesz to udowodnić to
    pomnóż tę kwotę min. razy 1.5 :-)))))
    Powiedz mi, co Twojego pracodawcę obchodzi kwota netto, jakie płacisz
    podatki, jakie masz odliczenia...

    > czyli nie bardzo sie za to można ubrać,
    > a jeździć trabantem.
    Fakt. Zakupów u Cartiera na Place Vandome w Paryżu nie zrobisz... ale żyć
    się na początek da.

    --
    Podrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2004-12-15 08:08:43
    Od: chasm <c...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Dec 2004 21:00:57 +0100, "Paweł Sz."

> [...]
    >podatki, jakie masz odliczenia...

    >Fakt. Zakupów u Cartiera na Place Vandome w Paryżu nie zrobisz... ale żyć

    Yyyyyy a Ci ktorzy zarabiaja 1500-2500 ? to juz psy? ;)
    Poki co bez pozdrowien ;)
    --
    chasm

  • 16. Data: 2004-12-15 11:17:58
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "chasm" <c...@p...onet.pl> napisał:

    > Yyyyyy a Ci ktorzy zarabiaja 1500-2500 ? to juz psy? ;)

    Raczej łosie. ;)

  • 17. Data: 2004-12-15 18:34:15
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "chasm" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > On Tue, 14 Dec 2004 21:00:57 +0100, "Paweł Sz."

    > Yyyyyy a Ci ktorzy zarabiaja 1500-2500 ? to juz psy? ;)
    Nie psy, ale pechowcy bo trafili do dziadowskich firm. Czasem zbyt
    zalęknieni by zmienić pracę, wmawiając sobie, że tak ma być, bo rynek pracy
    trudny.

    > Poki co bez pozdrowien ;)
    No widzisz, a ja mimo wszystko pozdrawiam,
    Paweł

  • 18. Data: 2004-12-16 08:44:06
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cpq08o$g94$1@nemesis.news.tpi.pl>, Paweł Sz. wrote:
    > Nie psy, ale pechowcy bo trafili do dziadowskich firm. Czasem zbyt
    > zalęknieni by zmienić pracę, wmawiając sobie, że tak ma być, bo rynek
    > pracy trudny.

    Za przeproszeniem, pieprzysz. Ja zarabiałem właśnie w tych granicach
    (no, bliżej górnej ;-) przed wyjazdem z Polski. I po powrocie chętnie
    wrócę do tej samej firmy. Szmal to nie wszystko.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 19. Data: 2004-12-16 12:02:42
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Daniel Rychcik napisał :

> [...]
    > (no, bliżej górnej ;-) przed wyjazdem z Polski. I po powrocie chętnie
    > wrócę do tej samej firmy. Szmal to nie wszystko.
    To powiedz kolego jak załatwić taki wyjazd z polski do niemiec może wiesz,
    bo szprecham jak hitler a nawet lepiej i chętnie bym se wyjechał po szmal!
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 20. Data: 2004-12-16 12:42:24
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cprtod$5u8$2@nemesis.news.tpi.pl>, Michał Szeląg wrote:
    > To powiedz kolego jak załatwić taki wyjazd z polski do niemiec może wiesz,
    > bo szprecham jak hitler a nawet lepiej i chętnie bym se wyjechał po szmal!

    Wiesz, ja nie jechałem "po szmal". Początkowo miał być to wyjazd na rok/dwa
    głównie w celu zdobycia doświadczenia i dorzucenia fajnej pozycji do CV.
    Warunki finansowe były hmm.. najdelikatniej ujmując, "polskie uczelniane
    pieniądze przy szwajcarskich kosztach życia" ;-). Dopiero potem zostałem
    przejęty (żeby nie powiedzieć "podkradnięty") na lokalny garnuszek.

    Może to właśnie kwestia podejścia? Ja mając 2-2.5k w Polsce uważałem,
    że "nie jest źle". Moje obecne zarobki mają się do tutejszych cen
    mieszkań itp. podobnie jak te 2k w Polsce (czyli że z grubsza trzeba
    przez te 10 lat zbierać). I nadal nie uważam się ani za "psa", ani
    "pechowca", ani za "pracującego w dziadowskiej firmie".

    No chyba, że ktoś stawia sobie za cel życiowy willę z basenem i trzy
    Jaguary w garażu. Najlepiej szybko, teraz, zaraz.

    A odpowiedź na Twoje pytanie jest prosta: bądź dobry. Praca sama Cię
    znajdzie.
    Daniel