PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: przepisywanie tekstów

  • 1. Data: 2002-01-08 12:43:46
    Temat: Re: przepisywanie tekstów
    Od: "taki" <t...@i...pl>

    Czyli nikt nie odpowiedzial tak naprawde czy to walek czy nie a szkoda bo
    tez jestem zainteresowany:(

  • 2. Data: 2002-01-08 12:54:00
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "taki" <t...@i...pl> writes:

    > Czyli nikt nie odpowiedzial tak naprawde czy to walek czy nie a szkoda bo
    > tez jestem zainteresowany:(

    Wszelkie wysyłanie materiałów za pieniądze to wałek na 100%.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-01-08 13:09:12
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "taki" <t...@i...pl>

    A skąd jesteś? Bo ja się tym zajmuje i dość często potrzebuje podwykonawców.
    Jeśli jesteś ze Szczecina to możemy się dogadać.

    Piotr

  • 4. Data: 2002-01-08 13:12:33
    Temat: Jakie wynagrodznia
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Witam,
    czy ktoś się może orientuje ile wynoszą wynagrodzenia na stanowiskach
    sprzedawcy w sklepie RTV-AGD Multi (to taka sieć sklepów ala EURO - AGD RTV)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-01-08 13:22:32
    Temat: Re: Jakie wynagrodznia
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    sorry miało pójść jako nowy temat

    Piotr

  • 6. Data: 2002-01-11 19:09:18
    Od: "Aleksandra Biniasz" <m...@p...onet.pl>

    Widzę że nie tylko mnie to zainteresowało. Właśnie wysłałam do nich kwotę za
    katalog i czekam na odpowiedź. Mam nadzieję, że nie są to kolejni oszuści,
    bo w Polsce ich nie brakuje.
    Jak coś więcej będziecie wiedzieć to piszccie!!
    Ja także dam sygnał czy dali mi odpowiedź
    Ola z Bydgoszczy

  • 7. Data: 2002-01-12 16:05:46
    Od: "nicram" <n...@h...pl>

    Użytkownik "Aleksandra Biniasz" <m...@p...onet.pl>
    napisała w wiadomości news:3c3f36ce@news.vogel.pl...
> [...]
    za
    > katalog i czekam na odpowiedź. Mam nadzieję, że nie są to kolejni oszuści,

    witam

    W końcu może dowiem się czy dobrze zrobiłem rezygnując z tej oferty.
    Miałem chęć spróbować, ale jakoś wolałem te trochę grosza przeznaczyć na
    coś innego.

    jestem ciekawy co z tego wyjdzie

    powodzenia
    pozdrowienia