PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hop-Pomocy !!!

  • 1. Data: 2002-05-14 13:33:27
    Temat: Hop-Pomocy !!!
    Od: "Robaczek" <T...@c...pl>

    Witam !!!

    Ktoś może wie, gdzie znajdę lekarza sportowego.

    Kurka potrzebuję zaświadczenia o możliwości przystąpienia do ćwiczeń
    fizycznych.
    W przychodni nie wiedzą a lekarz rodzinny nie wydaje takiego zaświadczenia.
    ??????

    P/S A swoją drogą jak kiedyś potrzebowałem na siłownię to zwykły lekarz
    wydał mi bez problemu.

    :(((( Pomocy

    Pozdrawiam Tomek - Warszawa

  • 2. Data: 2002-05-14 13:37:41
    Temat: Re: Hop-Pomocy !!!
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    Użytkownik "Robaczek" <T...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zaświadczenia.
    > ??????
    >
    > P/S A swoją drogą jak kiedyś potrzebowałem na siłownię to zwykły lekarz

    Na Wawelskiej jest caly osrodek medycyny sportowej - lekarzy skolko ugodno
    ;-)))
    Poza tym roznie dobrze mozna szukac w internecie pod haslem lekarze dla
    nurkow - czyli kursy nurkowania (sa to oczywiscie lekarze sportowi)

    Magda

  • 3. Data: 2002-05-14 13:39:32
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > fizycznych.
    > W przychodni nie wiedzą a lekarz rodzinny nie wydaje takiego

    Najważniejsze to czy wystarczy od tzw. zwykłego lekarza.Jeżeli tak to jak
    pójdziesz prywatnie (coś 40 - 60 zł) to dostaniesz.

  • 4. Data: 2002-05-14 13:50:25
    Od: "Robaczek" <T...@c...pl>

> [...]
    > Poza tym roznie dobrze mozna szukac w internecie pod haslem lekarze dla
    > nurkow - czyli kursy nurkowania (sa to oczywiscie lekarze sportowi)

    Dzięki za info :)

    Miłego dnia.

    Tom

  • 5. Data: 2002-05-14 13:50:55
    Od: "Robaczek" <T...@c...pl>

    Dzięki za informację.

    Tom

  • 6. Data: 2002-05-14 19:57:54
    Od: "coby" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Robaczek" <T...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś może wie, gdzie znajdę lekarza sportowego.
    >
    > Kurka potrzebuję zaświadczenia o możliwości przystąpienia do ćwiczeń
    > fizycznych.

    W ksiazce telefonicznej napewno znajdeziesz poradnie sportowa.

    Ponizej pozwole sobie na mala rade odnosnie powyzszego.

    Czy na mus to ma byc zaswiadczenie od lekarza sportowego???
    Do 2000 roku badania te byly bezplatne, teraz trzeba placic i to sporo:
    sportowy 20-50 wizyta plus oplaty za badania w zaleznosci od dyscypliny
    sportu
    (w moim wypadku byly to: laryngolog, neurolog, EKG, EEG, mocz, krew,
    przeswietlenie pluc). Pewno teraz wyjdzie z tego ok. 200 PLN
    Najlepiej isc od sportowego do internisty i poprosic o skierowania na
    potrzebne badania, wtedy zaplacisz tylko sportowemu.
    A tak w ogole jesli trenujesz w jakims klubie to pewno istnieje mozliwosc
    badania grupowego, bedzie znacznie taniej.
    Obecnie kazdy kto moze mija sportowego by nie wydawac pieniedzy.
    Ja musial bym robic badania co 3 miesiace (sam lekaz sportowy,
    a pozostale roznie co pol do dwoch lat).
    Aktualnie internista wypisuje mi zaswiadczenie raz na rok o zdolnosci
    do brania udzialu w zawodach sportowych i jest ok.

    Jesli zaczyna sie uprawianie jakiegos sportu i nie jest sie pewnym
    stanu wlasnego zdrowia to warto choc raz zrobic badanie u lekarza
    sportowego. Gdy nie ma zadnych dolegliwosci to nastepne
    badania beda wygladaly nastepujaco:
    -Dzien dobry
    -Dzien dobry
    -Czy cos dolega, byly jakies kontuzje?
    -Nie.
    -Chorowal pan w ostatnim czasie?
    -Nie.
    -To dobrze niech pan sie rozbieze do pasa chociaz pana oslucham.
    Oddychac gleboko. Wszystko w pozadku, prosze sie ubrac.
    Nalezy sie 30 zlotych, nastepne badanie za 3 miesiace....

    Tak bylo w dwoch poradniach, 3 lekarze - identyczne badanie.
    Chodzilem na takie badania do momentu kiedy trzeba bylo placic.
    Teraz wystarczy mi internista.

    I BARDZO WAZNE: jesli komus cos dolega, ma odnawiajace sie
    kontuzje to wtedy warto isc do lekarza sportowego, pewno w takim
    wypadku bedzie potraktowany jako pacjet a nie petent.

    Pozdrawiam
    Coby