PracaGrupypl.praca.dyskusje › do yamahy i innych anty....

  • 1. Data: 2002-05-14 11:47:35
    Temat: do yamahy i innych anty....
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    witam,

    Yamaho, powiedz tak rzecz: jak bys zachowywal sie gdybys TY byl
    pracodawca (bo moze akurat wygrasz w totka, bedziesz mial kase i
    pomysl na super biznes). Chcialbys jak najlepiej dla siebie, nie? zeby
    twoj biznes przynosil zyski a nie straty, bys mogl w przyszlosci
    zatrudnic nowych pracownikow, bys mogl powiekszyc swoje zyski, jak
    zobaczysz, ze ktos zle pracuje - to bedziesz go utrzymywal??? NIE -
    wywalisz go na zbity pysk, bo pracownik jest nie dochodowy....

    ps. ja nie jestem pracowadawca, ale rozumiem, co to znaczy zatrudnic
    czlowieka (cyba ;-))
    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl

  • 2. Data: 2002-05-14 11:48:38
    Temat: PS. do yamahy i innych anty....
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 May 2002 13:47:35 +0200, ErkA
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    i przestan pisac te glupie posty, bo juz nudne sie robia ;-/

  • 3. Data: 2002-05-14 13:19:24
    Temat: Re: PS. do yamahy i innych anty....
    Od: "Golfiarz" <g...@i...pl>

    "ErkA" wrote:

    > i przestan pisac te glupie posty, bo juz nudne sie robia ;-/
    > --

    To przestancie na nie odpowiadac. Przeciez to jest przyklad typowego trola, nie wiem
    dlaczego na tej
    liscie tolerowanego?
    Golfiarz

  • 4. Data: 2002-05-14 13:43:25
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach
    > To przestancie na nie odpowiadac. Przeciez to jest przyklad typowego
    trola, nie wiem dlaczego na tej
    > liscie tolerowanego?
    a teraz curwa jeszcze Erka sam(a) wywoluje dyskusje z trollem..........
    Spadac na priva
    EOD

  • 5. Data: 2002-05-14 13:52:49
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 May 2002 15:43:25 +0200, "winetu"
    <P...@p...onet.pl> wrote:

    >a teraz curwa jeszcze Erka sam(a) wywoluje dyskusje z trollem..........
    >Spadac na priva
    przepraszam

  • 6. Data: 2002-05-14 14:14:53
    Temat: Dziękuję Rafiemu za poparcie...
    Od: <y...@p...onet.pl>

    --
    > rafi serdecznie pozdrawia

    ..i cieszę się, że jednocześnie zrozumiałeś, że tym padalcom-pracodawcom chodzi
    o napchanie sobie kieszeni kosztem innych ludzi. Bo niczym nie zasłużyli sobie
    na podziw i chwalenie ich. Może za odrobinę szczęścia, bo nie za ograniczenie
    umysłowe i przekręty.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy wiedzą, że pracodawca to taki placek(krowi) na
    łące.

  • 7. Data: 2002-05-15 06:45:19
    Temat: Re: do yamahy i innych anty....
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Yamaho, powiedz tak rzecz: jak bys zachowywal sie gdybys TY byl
    > pracodawca
    ciach
    No widzisz masz konkretna odpowiedz na konkretne pytanie post powyzej:
    "Dziekuje rafiemu za poparcie". Szkoda czasu...