PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile wypłaty dla prezesa?

  • 1. Data: 2002-05-14 13:40:14
    Temat: ile wypłaty dla prezesa?
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    Ile może żądać na miesiąc prezes wchodzącej do Polski niemieckiej firmy z branży
    maszynowej.
    Dostanie w naturze samochód, komórke i 5% rocznego obrotu.
    Firma nie jest giełdowa, ale ma pare oddziałów poza Niemcami.

    mat

  • 2. Data: 2002-05-14 14:03:26
    Temat: Re: ile wypłaty dla prezesa?
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dostanie w naturze samochód, komórke i 5% rocznego obrotu.
    > Firma nie jest giełdowa, ale ma pare oddziałów poza Niemcami.

    Jak nie wie ile jest warta jego praca, a nie ile moze zadac, to kiepsko rokuje
    tej firmie
    Pozdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-05-14 14:39:29
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    > branży maszynowej.

    > Jak nie wie ile jest warta jego praca, a nie ile moze zadac, to kiepsko rokuje
    > tej firmie

    On wie, ale jak zaczną się targować to chce znać widełki

  • 4. Data: 2002-05-14 14:46:32
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "VERTRET" <v...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dostanie w naturze samochód, komórke i 5% rocznego obrotu.
    > Firma nie jest giełdowa, ale ma pare oddziałów poza Niemcami.

    Tyle, na ile się ceni. Tak naprawdę odpowiedni prezes zwłaszcza dla firmy
    wchodzącej na jakiś rynek to kwestia być albo nie być i IMO jeżeli
    znajdziesz odpowiedniego kandydata, to przy negocjacjach osiągnie to co
    chce, a Ty z radością jeszcze mu podziękujesz jeżeli przyjmie ofertę ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-05-14 15:17:39
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik VERTRET napisał:
> [...]
    > Dostanie w naturze samochód, komórke i 5% rocznego obrotu.
    > Firma nie jest giełdowa, ale ma pare oddziałów poza Niemcami.

    P: ile chciałby pan zarabiać?
    ON: milion dolarów.
    P: nie zrozumiał pan pytania, chodzi o to jakiego wynagrodzenia się pan
    spodziewa!

    Zależy iloosobowa ma być firma, przewidywany roczny obrót.
    Jaki jest kiepsko, to się skończy na 8 do 10k/miesiąc
    Normalnie powinno być 10 do 20K/miesiąc; Jeżeli jest to duża firma (ta w
    Polsce, nie wogóle, to może być i więcej) cechą dobrego prezesa powinno
    być to, że zna wynagrodzenia z branży - nie zna swojego, nie będzie
    wiedział ile płacić pracownikom.
    Rady, jakich Tobie udzielono, w rodzaju: na ile się ceni, albo, że jak
    firmie zależy, to da duże mnóstwo - niech mi wybaczą doradzający, nie
    zadziałają. Co najwyżej skończą się tym, że swojego misia przywiozą w
    teczce, a od pracowników będą wymagać, by szczekali jak psy w języku szefa.

    Dogbert

  • 6. Data: 2002-05-14 15:34:08
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dostanie w naturze samochód, komórke i 5% rocznego obrotu.
    > Firma nie jest giełdowa, ale ma pare oddziałów poza Niemcami.

    5% dla branży maszynowej to jest kolosalna cyfra, albo firma gówniana ?
    Jesli to ma byc CEO , a firma ma realne oczekiwania, to do 100 000 zl

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-05-14 17:31:06
    Od: "Lewy" <p...@w...pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > branży maszynowej.
    >
    > 5% dla branży maszynowej to jest kolosalna cyfra, albo firma gówniana ?

    duzo ?
    ja jako handlowiec mam do 20% prowizji :)

  • 8. Data: 2002-05-14 18:38:31
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Lewy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > duzo ?
    > ja jako handlowiec mam do 20% prowizji :)

    ale zapewne nie od obrotu całej firmy.... ? ta to diametralnie różne
    kwoty...

  • 9. Data: 2002-05-14 19:08:17
    Od: "Lewy" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lewy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    od obrotu ktory robie ja dla firmy

  • 10. Data: 2002-05-14 21:16:33
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Lewy napisał:
    > Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > od obrotu ktory robie ja dla firmy

    Są różne branże; ja jako sales rep miałem 1% i dawało to roczny dochód
    ok. 100 000 plz. Mo szef, który miał parę procent brał roczną premię w
    wysokości 500 000 plz, tyle , że on od całości firmy, ja nie. W
    przypadku perfum czy czegoś podobnego możesz mieć i 50% prowizji i nie
    zmienia to faktu, że będziesz patrzył na cenę nawet bochenka chleba.

    Dogbert