PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bardzo pilne pytanie

  • 1. Data: 2002-05-14 10:48:01
    Temat: Bardzo pilne pytanie
    Od: "Styfek" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanko, chcę otworzyć jakiś mały sklepik spożywczy, od czego mam
    zacząć, gdzie wydają decyzje o działalności gospodarczej no i ile one
    kosztują.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-14 12:19:12
    Temat: Re: Bardzo pilne pytanie
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Mam pytanko, chcę otworzyć jakiś mały sklepik spożywczy, od czego mam
    > zacząć, gdzie wydają decyzje o działalności gospodarczej no i ile one
    > kosztują.

    Zatrudnić Dyrektora Administarcyjnego :)

    A serio to zależnie od tego gdzie mieszkasz, w Urzędzie Gminy jest
    odpowiedni referat, tam rejestrujesz działalnośc - jak to ma być jeden
    niewielki sklepik , to chyba najprościej jako jednooosowy właściciel, potem
    Urząd Skarbowy, potem wniosek no Nadanie numeru NIP, i można działac.
    To w skrócie.
    Musisz przeanalizowac, jaki planujesz obrót - czy od razu zacząc z VATem,
    czy lepiej nie ?
    Jaki rodzaj ksiegowości....i kto ją będzie prowadził. Badania Sanepidowskie
    dla Ciebie i ewentualnych pracowników.
    Szczegółowa analiza Rozporzadzenia RM w sprawie ( setki spraw - zasadniczo o
    sprzedaży detalicznej, odpowiedzialności, trybie przyjmowania reklamacji i
    podobnych)

    To chyba na poczatek powinno Cie ochłodzić :)
    Powodzenia
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-05-14 12:32:06
    Od: "Krzysztof " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    fotech <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > podobnych)
    >
    > To chyba na poczatek powinno Cie ochłodzić :)

    ......A za Ministra Wilczka tak prosto bylo....Komu to przeszkadzalo?

    Pozdrawiam
    Krzysztof