PracaGrupypl.praca.dyskusjeHandlowiec IT- rozmowa o prace › Handlowiec IT- rozmowa o prace
    From: "MiT" <m...@m...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Handlowiec IT- rozmowa o prace
    Date: Mon, 4 Aug 2003 22:06:02 +0200

    V-tek,

    Czeka mnie w najblizszym czasie rozmowa o prace na stanowisko handlowca w
    firmie IT. Jest to firma z Poznania, ja staram sie o prace w oddziale
    Katowice.
    Prosze o podpowiedz na moje "ulubione" pytanie ile chcialby pan zarabiac, bo
    jak dotad nie spotkalem rozmowy na ktorej by nie padlo. Moja standardowa
    odpowiedz "Milion dolarow przed sniadaniem" jest traktowana jako dobry zart
    i przechodzimy zawsze do konkretow.

    Takze pytam o srednie zarobki w takich firmach na podobnym stanowisku w
    rejonie Katowic. Tak wiem ze to zalezy od ilosci obowiazkow i spedzanego
    czasu w pracy ale moze macie jakies doswiadczenia.

    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Pozdroofki

    MiT
    XJ 600 DSF 200 - zone.