PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dojlidy Białystok - jaka atmosfera

  • 1. Data: 2003-08-04 14:49:34
    Temat: Dojlidy Białystok - jaka atmosfera
    Od: "Miras" <s...@p...onet.pl>

    Moze ktos wie jaka atmosfera panuje w tej firmie?

  • 2. Data: 2003-08-05 05:32:34
    Temat: Re: Dojlidy Białystok - jaka atmosfera
    Od: gembon <g...@o...pl>

    Miras napisał dnia Mon, 4 Aug 2003 16:49:34 +0200 mniej wiecej tak:

    > Moze ktos wie jaka atmosfera panuje w tej firmie?

    Nie wiem, ale piwo kiepskie robia :)

    gembon

  • 3. Data: 2003-08-05 07:41:37
    Od: "Grzegorz M." <a...@n...invalid.pl>

    > Nie wiem, ale piwo kiepskie robia :)
    >
    > gembon

    Żubr jest całkiem dobry ;)

    gzehoo

  • 4. Data: 2003-08-05 14:02:15
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Grzegorz M. napisał:

    > Żubr jest całkiem dobry ;)

    Classica i Hetmana tez da się przełknąć, choć ten pierwszy to cienkusz,
    ale chmielu dodają tyle ile trzeba [nie tak jak w wodzie o nazwie Lech
    ;)].

    Flyer

  • 5. Data: 2003-08-05 14:25:42
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    od Leszka to to ty sie odwal ;-))))))
    he he he he

  • 6. Data: 2003-08-05 16:29:29
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "gembon" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Miras napisał dnia Mon, 4 Aug 2003 16:49:34 +0200 mniej wiecej tak:
    > Nie wiem, ale piwo kiepskie robia :)

    Piwo jest bardzo dobre (o czym przekonałem się nie tylko jako smakosz tego
    trunku - widziałem wyniki badań jakiegoś centrum - osoby testujące nie
    wiedziały co piją - miały dokonać degustacji małych porcji piwa 16 marek
    różnych producentów - o dziwo ŻUBR otrzymał więcej punktów w kwalifikacjach
    końcowych niż TYSKIE, OKOCIM i ŻYWIEC) - jednak marka piwa nie została
    wypracowana, co się właśnie zmienia. Co tu dużo mówić - aktualne etykiety
    takich piw jak Classic, Magnat, Żubr, Herbowe, Mocne są żałosne - gorsza pod
    względem etykiet jest już chyba tylko Łomża (piwo to według mnie jest
    również bardzo smaczne - aromat i zdecydowany posmak chmielu). Nie wiem, czy
    już widziałeś kampanię reklamową nowego ŻUBRa - nowe ciemno-zielone
    złotowane etykiety - "Nową ścieżką idzie ŻUBR".

  • 7. Data: 2003-08-05 21:46:31
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Maciej_NT napisał:

    > od Leszka to to ty sie odwal ;-))))))
    > he he he he

    Ale tego naprawdę nie idzie przełknąć bez odpowiedniego "smarowania". ;)
    Jako "popychacz" jeszcze się nada. Ale ja to lubię dużo chmielu - jak
    sobie zrobiłem ostatnio nową partię piwa, to nawet przechmieliłem i mam
    teraz 13 l [w sumie zostało mi chyba z 9] piwo o smaku grapefruita. ;)

    Flyer

  • 8. Data: 2003-08-06 05:56:37
    Od: gembon <g...@o...pl>

    Maciek81 napisał dnia Tue, 5 Aug 2003 18:29:29 +0200 mniej wiecej tak:

    [...]

    > Nie wiem, czy
    > już widziałeś kampanię reklamową nowego ŻUBRa - nowe ciemno-zielone
    > złotowane etykiety - "Nową ścieżką idzie ŻUBR".

    ---

    No tak - jakby nie patrzec reklama dzwignia handlu i odpowiednio
    przeprowadzona promocja moze przyciagnac. Za to mozna Dojlidy pochwalic,
    ze ich reklamy nie wygladaja tak jak wiekszosci polskich browarow, czyli
    grupka "prawdziwych mezczyzn" po skonczonym dniu popijajaca piwo w
    barze. Ja pijam Heinekena od jakiegos czasu i nic mu nie moze
    podskoczyc, ale skoro "Nowa sciezka idzie Zubr"... Posmakujemy, ocenimy,
    swa opinie przedstawimy :-) A wiec bracia i siostry w grupie - do
    browarow!

    gembon