PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dać lekarzowi??

  • 1. Data: 2003-08-04 14:42:23
    Temat: Ile dać lekarzowi??
    Od: "Ktotek" <k...@W...pl>

    Ile trzeba dać lekarzowi za wypisanie L-4 na 4 dni?? Potrzebuję takie właśnie
    zwolnienie i wybieram się do lekarza, u którego można załatwić takie rzeczy.
    Tylko nie wiem ile za taką "usługę" mu odpalić. A może lepiej zapytać wprost -
    ile się należy??...

  • 2. Data: 2003-08-04 14:54:07
    Temat: Re: Ile dać lekarzowi??
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Ktotek <k...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    rzeczy.
    > Tylko nie wiem ile za taką "usługę" mu odpalić. A może lepiej zapytać

    Daj mu z dyche zeby na telefon do prokuratury starczylo.
    I prosze, bez tekstow ze sytuacja Cie zmusza do takiego dzialania bo tak na
    codzien to Ty jestes przeciw korupcji i okradaniu pracodawcow.

    ki

  • 3. Data: 2003-08-04 16:21:29
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

> [...]
    rzeczy.
    > Tylko nie wiem ile za taką "usługę" mu odpalić. A może lepiej zapytać

    Idz oddaj krew... dostaniesz na 1 dzień... i przy okazji pomozesz komuś...

  • 4. Data: 2003-08-04 18:34:59
    Od: "" <k...@o...pl>

    Popieram w 100% oddawanie krwi-sam jestem honorowym krwiodawcą. Nie robię tego
    dla wolnego tylko...sam po urodzeniu miałem przetaczaną krew i gdyby jej
    zabrakło...
    Pozdrawiam...

  • 5. Data: 2003-08-04 20:39:57
    Od: "Dieter" <t...@p...onet.pl>

    Ale jestes glupi, ze az mi sie przykro zrobilo.

  • 6. Data: 2003-08-04 21:28:36
    Od: "tweetka" <t...@w...pl>

    A muślałam że juz mnie dzisiaj bardziej wq****ć nie można.

  • 7. Data: 2003-08-05 09:39:33
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    Ktotek wrote:

> [...]
    > takie rzeczy. Tylko nie wiem ile za taką "usługę" mu odpalić. A może
    > lepiej zapytać wprost - ile się należy??...

    A POTEM JEST ZE TO SLD TAKIE NIEDOBRE !!!
    caly ten kraj to ..... bez urazy uczciwych , moze by tak mniejszosc narodowa
    zalozyc?
    Pozdrawiam wszystkich porzadnych
    Marek Grebski
    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.dkl.pl

  • 8. Data: 2003-08-05 14:14:14
    Od: "Jazz Groove" <j...@N...gazeta.pl>

    Miło popatrzeć na te reakcje. Wiarę można odzyskać :)))

    Pozdrawiam,
    JG

  • 9. Data: 2003-08-05 14:26:52
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    > caly ten kraj to ..... bez urazy uczciwych , moze by tak mniejszosc
    narodowa
    > zalozyc?
    > Pozdrawiam wszystkich porzadnych

    wczoraj w tv uslyszalem cos bardzo madrego. Obrazuje to dlaczego ludzie dzis
    tak kombinuja. Oto ten cytat: "najgorsze jest to ze dzis ludziom nie
    wystarcza pieniedzy nawet na to zeby byc uczciwym". - cos w tym jest, bo
    jeszcze z 2 miesiace bezrobocia i chyba sam zaczne krasc.

  • 10. Data: 2003-08-05 16:37:12
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "Ktotek" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rzeczy.
    > Tylko nie wiem ile za taką "usługę" mu odpalić. A może lepiej zapytać

    To bardzo proste - zapomnij o lekarzach - idź do prokuratury rejonowej -
    powiedz, że chcesz rozmawiać z prokuratorem i zaproponuj mu 100 zł za
    wypisanie zwolnienia w związku z przesłuchaniem Ciebie - będziesz miał potem
    wolne na min. 4 dni