PracaGrupypl.praca.dyskusje › HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!

  • 11. Data: 2002-12-07 06:58:31
    Temat: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > Albo to sie wie, albo nie. Widocznie wyznaje troche przestarzaly system
    > wartosci - ale czytajac twoje posty wnosze, ze i tak bys nie zrozumiala.

    uwielbiam taka argumentacje. albo wiem, albo nie. jak nie wiem, to nie
    ma mi co mowic, bo i tak nie zrozumiem.

    dziekuje.
    dalsza dyskusja z toba nie ma sensu, skoro nie potrafisz nawet swoich
    pogladow przedstawic, o uzasadnieniu juz nawet nie wspomniawszy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 12. Data: 2002-12-07 08:17:23
    Od: d...@p...onet.pl

    Ninka jakkolwiek logiocznie starasz się tłumaczyć to zauważ jedno: sa cięzkie
    czasy i ludzie czasem dają się nabrac na nowe stuczki kanciarzy, czasem też
    dają się nabrac na stare sztuczki. Widzisz ja tez szukam pracy ale jestem po
    studiach i nie dam się nabrac na takie coś, ale ktoś kto ma tylko szkołe
    średnią i dla niego praca jest wazna, może robić wszystko. Poza tym
    niedokładnie przeczytałas artykuł, bo było tam napisane, iż zaproszoono część
    osób na szkolenie - czyli skoro zapraszają Cie na szkolenie to mają względem
    Ciebie plany po uiszczeniu opłaty dostali paragon, którynota bene zabierano im
    jako dowód zapłacenia za szkolenie (coś jakby wstęp do kina, tylko że cena
    drozsza a i sam seans bez porównania). To być może uśpiło ludzi, bo w sumie
    jest to nowe postępowanie oszustów. Widac i na nich cięzkie czasy nastały - nie
    ma frajerów do kupowania placebo za kilka stów, nie ma nowych frajerów do
    sprzedawania tych bubli, czyli ci na górze zarabiają mniej, więc wpadli na
    pomysł podreperowania swoich finansów na szkoleniu, które w gruncie rzeczy nie
    różni się niczym od tego co było za darmo trochę czasu wstecz (sam kiedyś zaraz
    po szkloe sredniej byłem z kumplem na takim pokazie i o dziwo chciali nas
    przyjąć - he hepodziękowałem za taka pracę jak mi kazali zapłacić). Tym
    bardziej mogło zmylić ludzi to, ze teoretycznie pierwsza selekcja została
    przeprowadzona (tzn. im tak powiedzieli telefonicznie a w gruncie rzeczy
    zapewne zaprosili wszytskich chetnych).

  • 13. Data: 2002-12-07 08:25:21
    Od: d...@p...onet.pl

    godziwa płaca to tak która zapewnia przezycie do następnej wypłaty bez zbednego
    oszczedzania na czymkolwiek. W skrócie to jest taka kwota, która pozwoli
    opłacić wszelkie rachunki (światło, gaz, czyns itp) wyżywić i zakupić jakieś
    dobra inne (ubranie, książki, czy coś w tym stylu). To jest godziwa płaca -
    przynajmniej tak mi sie wydaje... choć dla każdego bedzie to co innego - jakis
    zwolniony dyrektor bedzie chciał grube tysiące za miesiąc, a zwykły człowiek
    takie pieniądze przez rok chciałby zarobić... Cieżko tłumaczyć, ale ogólnie
    sens w tym jakiś jest

    Ps. nie zycze Ci tego Ninka ale mam nadzieje że kiedyś trafisz na takie
    spotkanie naciągaczy i ktoś Cie ostrzeże w ostatniej chwili... :-)

  • 14. Data: 2002-12-07 08:30:07
    Od: d...@p...onet.pl

    ninka ty chyba z takim podejściem długo pracy nie znajdziesz... szkolenie to
    jest jakby wstęp do pracy - czyli pracodawca wyraza chęć zatrudnienia tego
    pracownika. Jednostkowe koszty nie sa duże ale gdy tak codziennie zbierają od
    kilkudziesieciu osób kase to juz zarabiają. Poza tym to szkolenie nie było
    żadnym szkoleniem a akcją propagandową. Poza tym jawne kłamstwo - aby móc
    pracować w 55 krajach potrzebne sa odzielne dokumenty tychze państw do podjęcia
    w nich pracy - wiec mały świstek papieu jest jawnym oszustwem. Zobaczymy co Ci
    powie celnik na granic z UK lub USA - popatrzy sie jak na głupią i nie wpuści
    do kraju. Nikt nikogo nie zmuszał do płacenia - tak samo jak nikt nikogo nie
    zmusza do pracy! no może prócz biedy!

  • 15. Data: 2002-12-07 08:30:44
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > dalsza dyskusja z toba nie ma sensu, skoro nie potrafisz nawet swoich
    > pogladow przedstawic, o uzasadnieniu juz nawet nie wspomniawszy.

    Nie dyskutuj Ninko z takimi osobami bo to sa chorzy ludzie.
    Stan ich umysłów jest najlepszym dowodem na to, że komunizm został przez diabła
    wymyślony.
    Ja juz nawet dla sportu nie dyskutuje, bo szkoda czasu.
    Zaglądam na te liste, aby poznać co siedzi w umysłach tych biednych ludzi. Czasem
    musze kogoś
    zatrudnić i chce wiedzieć na jakie zboczenia musze sie przygotować wcześniej.
    Już sporo widziałem i słyszałem, ale ostatnio mnie taka jedna zaskoczyła tłumacząć na
    poważnie, że
    zajście w ciąże na złość pracodawcy jest bardzo rozsądnym krokiem świadomej kobiety
    na początku XXI
    wieku w europejskim kraju.
    Przeraziło mnie, że świat pracodawców to dla niej jakaś importowana z piekła kasta
    nieludzi, którzy
    rządzą się jakimiś nieakceptowanymi dla Polaka-Katolika zasadami.
    Sądze, że dopiero wnuki tych ludzi(?) zaczną myśleć.
    Znam pare osób, którzy cieszą się z takiej sytuacji, gdyż ci "cwani bezrobotni" sa
    dla nich źródłem
    łatwego zarobku.
    U mnie zanikło z biegiem czasu takie XIX wieczne poczucie patriotyzmu i mam nadzieje,
    że w
    zmieszanej europie przeżyją najsilniejsze jednostki i nie ważne bedzie z jakiej
    parafii pochodzią
    ich przodkowie.

    mer

  • 16. Data: 2002-12-07 08:33:34
    Od: d...@p...onet.pl

    zapłacili za szkoleniea ta o normalne w wielu firmach. Poza tym czy ty na
    pierwszym spotkaniu z pracodawca wymagasz podpisania umowy i jeszcze wypytujesz
    o kase??? jakbyś nie wiedziała cw wiekszości przypadków jest kilka etapów
    rekrutacji - czasem pare razy stawiasz sie na spotkanie...

  • 17. Data: 2002-12-07 09:07:05
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    U to zauważ jedno: sa
[...]

    Akurat może nie powinnam pisać bo też mam studia a nie "tylko" średnią
    ale ...

    1) facet po studiach(politechnika) daj mu ades strony mojej www żeby
    obejrzał. I co nie umie wpisa adresu. Pomaga mu koles obok (po średniej)
    i pokazje równiez źródło. Mgr inż dzwoni do mnie z przerażeniem: tam
    jest wszystko napisane skąd wzięte, zrób coś ktoś ci to zabierze.
    Autentyk. Ten "ciołek" po średniej nie przy[puszczał że mgr inż nie
    umie. Myślał że tylko ma awarię kompa albo strona ma blędy i otworzył
    żródło mówiąc "zobacz tu wszystko jest napisane iskąd, gdzie kiedy) a
    mówił to żeby podkreślic że technicznie jest ok. Mgr inż nie zozumił. Ba
    mało tego pytał jak ludzie mnie znajdą, przecież nie znają nazwy fimy.
    Nie rozumie pojęcia słowa kluczowe i tego że się przy pomocy takich słów
    szuka.

    2) Mgr inż idzie ulicą zaczepia na parę metrów przed nim nagle schyla
    się kobieta i mówi o znalazłm itd itd mgr inż odkupuje od pani tombak w
    cenie nieco niższej od złota. I nie wierzył że został oszukany (bo na
    tombaku była póba) aż mu jubiler zaśmiał się ww nos i zawołał kolegę z
    zaplecza (jubiler po średniej)

    3) Wsytaczy zobaczyć ilu klientów mają ludzie piszący prace. Wypuszczamy
    w tej chwili setki: licencjatów i wyżej którzy nie dość że mją kłopoty z
    językiem polskim (to głównie dotyczy wysiewu tzw zarządzania i
    maketingu) i załtwiając sprawy np "ciołkowi" po średniej zlecają artwork
    do zrobienia, przekazując asolutnie błędne i niewłaściwe materiały.
    Zapominają, że ten "ciołek" niestety nie zna świetnie angielkiego, bo
    miała nieszczęście się wcześniej urodzić i inne było podejście do
    języków. Ale ten "ciołek" zna swój fach i to bardzo dobrze. I zdarza się
    coraz częściej, ze mgr przychodzi do niego i błaga o bodaj przynoszenie
    piwa byle się fachu nauczyć (np. poligrafia).

    To są przykłady znane mi z autopsji, znam ich więcej. Mnie nauczono
    szacunku do kżdego człowieka wykonującego uczciwie swoją pracę,
    niezależnie od tego jaka to praca i jkie ktoś m wykształcenie. Zadam ci
    tkie pytanie: powiedzmy dają ci możliwośc wyboru: chcesz aby twoje
    dziecko było szczęśliwym listtonoszem, czy zdepresjonowanym profesorem.
    Co wybierzesz??

    pozdrawiam Dorota

  • 18. Data: 2002-12-07 09:31:00
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    d...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > opłacić wszelkie rachunki (światło, gaz, czyns itp) wyżywić i zakupić jakieś

    a te rachunki za czynsz, swiatlo i gaz to na jakim poziomie?
    kto ten poziom bedzie okreslal?

    a wyzywienie - jakie wyzywienie? i cala reszta?

    to wszystko takie czcze gadanie. w tym temacie to juz nawet nasz
    kochany zidiocialy rzad jest lepszy, bo potrafi chociaz jasno
    sprecyzowac, od jakiego poziomu zarobkow oficjalnie uznaje granice
    ubostwa i jaka jest tzw. "placa minimalna".

    w tej dyskusji niestety interlokutorzy jakos nawet i tego nie sa w
    stanie: przytoczyc owych danych...
    smutne to, smutne.

    [..]

    > Ps. nie zycze Ci tego Ninka ale mam nadzieje że kiedyś trafisz na takie
    > spotkanie naciągaczy i ktoś Cie ostrzeże w ostatniej chwili... :-)

    nie trafie, bo potrafie myslec. dawno, dawno temu jak bylam mloda
    jeszcze i glupia zaczelam sie bawic w amwaya - ale mi przeszlo po paru
    spotkaniach, jak tylko wytlumaczyli na czym rzecz polega i jak
    zakomunikowali, ze trzeba wplacic pieniazki na starter a potem to juz
    sie bujac samemu i namawiac ludzi do kupna chodzac od domu do domu.

    do dzis mi zostala wrazliwosc na ich 'sposob zapraszania' i nie dam
    sie zlapac na zadnych 'zapraszaczy' do biznesu
    tzw. multi-level-marketing.

    podobnie nie dam sie zlapac na zadna oferte pracy, ktora ma postac
    "przyjdz, najpierw zaplac, a potem ci wszystko wyjasnimy".

    jak juz pisalam, do tego nie trzeba miec jakiegos genialnego umyslu,
    starczy stosowac pare prostych zasad.

    ci, ktorzy ich nie stosuja sa sami sobie winni i wcale ale to wcale
    mi ich nie szkoda. co wiecej - jak sie daja naciagnac na taka prosta
    pierdole, to biedni beda w zyciu, oj bieeeedni.

  • 19. Data: 2002-12-07 09:38:45
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    d...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > o kase??? jakbyś nie wiedziała cw wiekszości przypadków jest kilka etapów
    > rekrutacji - czasem pare razy stawiasz sie na spotkanie...

    czlowieku, o czymze ty do diabla piszesz? w normalnej firmie jak
    idziesz na _rozmowe kwalifikacyjna_ to od samego faktu, ze idziesz na
    ta rozmowe nie chca od ciebie zadnych pieniedzy!

    o kase sie oczywiscie pytam - bo od tego, ile mi zaoferuja zalezy, czy
    ta prace wezme czy nie. bo moge miec lepsza oferte. poza tym nie
    rozumiem zupelnie twojego zdziwienia: co, ty idziesz do pracy,
    przyjmujesz oferte i nie wiesz nawet, za ile bedziesz robil???

    w duzych korporacjach zwykle jest tak, ze wsrod osob, z ktorymi masz
    interview jest rowniez reprezentant "oficjalny" firmy, ktory ci nawija
    na temat warunkow, pakietow, ich oferty, kondycji firmy etc. itd. on
    jest wlasnie osoba, z ktora sie dyskutuje na temat kasy i warunkow
    twojego zatrudnienia.

    a umowe to sie podpisuje zwykle w kilka dni po zaczeciu pracy;
    jak pracodawca nie przejawia ochoty do podpisania umowy (jakakolwiek
    by nie byla, etat, dzielo, zlecenie) - to ja przynajmniej zwiewam
    stamtad w podskokach. bo nie zwyklam byla jednak pracowac za darmo (no
    chyba, ze z gory zgodzilam sie na wolontariat).

    jak ktos lubi - jego sprawa - a ja nie zamierzam cudzej glupoty
    usprawiedliwiac.

  • 20. Data: 2002-12-07 11:57:27
    Od: d...@p...onet.pl

    sorry mer ale co ma piernik do wiatraka? Może Ty jesteś z Herbalife? albo z
    czegoś podobnego?