PracaGrupypl.praca.dyskusje › HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!

  • 41. Data: 2002-12-10 09:10:07
    Temat: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! Pierdol Ninke
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <at2bff$k25$1@news.gazeta.pl> Rybinka napisał(a):
    > Indukcja mówi, że jeśli coś jest prawdą dla x a potem dla x+1, to jest
    > prawdą dla wszystkich x.

    :)

    Proponuję to sprawdzić dla x=0 i równania x*x=x.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 42. Data: 2002-12-10 10:26:26
    Temat: Re: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! Pierdol Ninke
    Od: w...@e...org.pl

    > Indukcja mówi, że jeśli coś jest prawdą dla x a potem dla x+1, to jest
    > prawdą dla wszystkich x.

    Coś chyba nie doczytałeś. X musi być naturalne, twierdzenie musi być prawdziwe
    dla 1, prawdziwe zaś dla x+1CN ma być przy założeniu prawdziwości dla x.

    > Indukcja niezupełna to ja się jeszcze nie spotkałem...

    A spotkałeś się z indukcją zupełną?

    --
    Michał Gancarski