PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Date: 07 Dec 2002 01:31:00 -0800

    d...@p...onet.pl writes:

    > godziwa płaca to tak która zapewnia przezycie do następnej wypłaty bez zbednego
    > oszczedzania na czymkolwiek. W skrócie to jest taka kwota, która pozwoli
    > opłacić wszelkie rachunki (światło, gaz, czyns itp) wyżywić i zakupić jakieś

    a te rachunki za czynsz, swiatlo i gaz to na jakim poziomie?
    kto ten poziom bedzie okreslal?

    a wyzywienie - jakie wyzywienie? i cala reszta?

    to wszystko takie czcze gadanie. w tym temacie to juz nawet nasz
    kochany zidiocialy rzad jest lepszy, bo potrafi chociaz jasno
    sprecyzowac, od jakiego poziomu zarobkow oficjalnie uznaje granice
    ubostwa i jaka jest tzw. "placa minimalna".

    w tej dyskusji niestety interlokutorzy jakos nawet i tego nie sa w
    stanie: przytoczyc owych danych...
    smutne to, smutne.

    [..]

    > Ps. nie zycze Ci tego Ninka ale mam nadzieje że kiedyś trafisz na takie
    > spotkanie naciągaczy i ktoś Cie ostrzeże w ostatniej chwili... :-)

    nie trafie, bo potrafie myslec. dawno, dawno temu jak bylam mloda
    jeszcze i glupia zaczelam sie bawic w amwaya - ale mi przeszlo po paru
    spotkaniach, jak tylko wytlumaczyli na czym rzecz polega i jak
    zakomunikowali, ze trzeba wplacic pieniazki na starter a potem to juz
    sie bujac samemu i namawiac ludzi do kupna chodzac od domu do domu.

    do dzis mi zostala wrazliwosc na ich 'sposob zapraszania' i nie dam
    sie zlapac na zadnych 'zapraszaczy' do biznesu
    tzw. multi-level-marketing.

    podobnie nie dam sie zlapac na zadna oferte pracy, ktora ma postac
    "przyjdz, najpierw zaplac, a potem ci wszystko wyjasnimy".

    jak juz pisalam, do tego nie trzeba miec jakiegos genialnego umyslu,
    starczy stosowac pare prostych zasad.

    ci, ktorzy ich nie stosuja sa sami sobie winni i wcale ale to wcale
    mi ich nie szkoda. co wiecej - jak sie daja naciagnac na taka prosta
    pierdole, to biedni beda w zyciu, oj bieeeedni.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net