PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Date: 7 Dec 2002 09:17:23 +0100

    Ninka jakkolwiek logiocznie starasz się tłumaczyć to zauważ jedno: sa cięzkie
    czasy i ludzie czasem dają się nabrac na nowe stuczki kanciarzy, czasem też
    dają się nabrac na stare sztuczki. Widzisz ja tez szukam pracy ale jestem po
    studiach i nie dam się nabrac na takie coś, ale ktoś kto ma tylko szkołe
    średnią i dla niego praca jest wazna, może robić wszystko. Poza tym
    niedokładnie przeczytałas artykuł, bo było tam napisane, iż zaproszoono część
    osób na szkolenie - czyli skoro zapraszają Cie na szkolenie to mają względem
    Ciebie plany po uiszczeniu opłaty dostali paragon, którynota bene zabierano im
    jako dowód zapłacenia za szkolenie (coś jakby wstęp do kina, tylko że cena
    drozsza a i sam seans bez porównania). To być może uśpiło ludzi, bo w sumie
    jest to nowe postępowanie oszustów. Widac i na nich cięzkie czasy nastały - nie
    ma frajerów do kupowania placebo za kilka stów, nie ma nowych frajerów do
    sprzedawania tych bubli, czyli ci na górze zarabiają mniej, więc wpadli na
    pomysł podreperowania swoich finansów na szkoleniu, które w gruncie rzeczy nie
    różni się niczym od tego co było za darmo trochę czasu wstecz (sam kiedyś zaraz
    po szkloe sredniej byłem z kumplem na takim pokazie i o dziwo chciali nas
    przyjąć - he hepodziękowałem za taka pracę jak mi kazali zapłacić). Tym
    bardziej mogło zmylić ludzi to, ze teoretycznie pierwsza selekcja została
    przeprowadzona (tzn. im tak powiedzieli telefonicznie a w gruncie rzeczy
    zapewne zaprosili wszytskich chetnych).