PracaGrupypl.praca.dyskusjeHERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! › Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Date: Sat, 7 Dec 2002 09:30:44 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe183.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > uwielbiam taka argumentacje. albo wiem, albo nie. jak nie wiem, to nie
    > ma mi co mowic, bo i tak nie zrozumiem.
    >
    > dziekuje.
    > dalsza dyskusja z toba nie ma sensu, skoro nie potrafisz nawet swoich
    > pogladow przedstawic, o uzasadnieniu juz nawet nie wspomniawszy.

    Nie dyskutuj Ninko z takimi osobami bo to sa chorzy ludzie.
    Stan ich umysłów jest najlepszym dowodem na to, że komunizm został przez diabła
    wymyślony.
    Ja juz nawet dla sportu nie dyskutuje, bo szkoda czasu.
    Zaglądam na te liste, aby poznać co siedzi w umysłach tych biednych ludzi. Czasem
    musze kogoś
    zatrudnić i chce wiedzieć na jakie zboczenia musze sie przygotować wcześniej.
    Już sporo widziałem i słyszałem, ale ostatnio mnie taka jedna zaskoczyła tłumacząć na
    poważnie, że
    zajście w ciąże na złość pracodawcy jest bardzo rozsądnym krokiem świadomej kobiety
    na początku XXI
    wieku w europejskim kraju.
    Przeraziło mnie, że świat pracodawców to dla niej jakaś importowana z piekła kasta
    nieludzi, którzy
    rządzą się jakimiś nieakceptowanymi dla Polaka-Katolika zasadami.
    Sądze, że dopiero wnuki tych ludzi(?) zaczną myśleć.
    Znam pare osób, którzy cieszą się z takiej sytuacji, gdyż ci "cwani bezrobotni" sa
    dla nich źródłem
    łatwego zarobku.
    U mnie zanikło z biegiem czasu takie XIX wieczne poczucie patriotyzmu i mam nadzieje,
    że w
    zmieszanej europie przeżyją najsilniejsze jednostki i nie ważne bedzie z jakiej
    parafii pochodzią
    ich przodkowie.

    mer