PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez telefon

  • 1. Data: 2004-02-03 09:38:21
    Temat: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez telefon
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Wczoraj byłem świadkiem pewnej rozmowy telefonicznej. Jej geneza tkwi w zakupie
    GW z ogłoszeniami o pracę, gdzie pojawiło się ogłoszenie, które mniej więcej
    mówiło o poszukiwaniu konsultantów oświatowych do prezentacji oferty
    edukacyjnej u wskazanych klientów. Wymagania: wykszt. średnie, własny samochód,
    telefon itp (nic wielkiego). Oferujemy: zarobki stałe plus premia (ok 4000 zł)
    możliwości rozwoju itp blubry. Nic o wysyłaniu CV itp, tylko telefony -
    zgłoszenia w takich i takich godzinach.
    Znajoma zadzwoniła, aby dowiedzieć się o co chodzi w tej pracy.
    Wyglądało to tak:
    Znajoma: Dzień dobry, dzwonię w sprawie ogłszenia umieszczonego w GW,
    chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej o charakterze pracy, na czym ona polega.
    Przemiły Pan: Skąd Pani jest?
    Z: (podała miescowość)
    PP: acha
    Z: Czy może mi Pan pwiedzieć na czym polea praca?
    PP: Jest napisane.
    Z: Napisane jest bardzo ogólnie, można to różnie zrozumieć, czy jest to
    promocja w szkołach, u indywidualnych klientów, co znaczy "wskazani klienci"?
    PP: A może chciałaby Pani jeszcze wiedzieć ile chciałaby pani zarabiać? [cynizm
    w głosie]
    Z: Nie, to już wiem, jest napisane 4000 zł to mi odpowiada
    PP: Spełnia pani warunki ogłoszenia?
    Z: Tak, wszystkie, a nawet więcej
    PP: Ja nie będę pani opowiadał...
    Z: A co pan będzie robił?
    PP: Wszystko jest napisane
    Z: Ale skoro podany jest telefon, to chyba można się dowiedzieć, na czym polega
    praca, zanim się zgłoszę?
    PP: Ja nie będę pani tego tłumaczył
    Z: To dziękuję bardzo do widzenia

    Bez komentarza

  • 2. Data: 2004-02-03 10:42:04
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez telefon
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    [cynizm
    > w głosie]
    > Z: Nie, to już wiem, jest napisane 4000 zł to mi odpowiada

    Ubezpieczenia. Agent.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -