PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 21. Data: 2006-07-26 00:20:53
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    the_foe wrote:

    > wiecej kosztuje pracodawce pracownik na minimalu.

    I zamienimy Polske w raj. Cierpliwosci. Jeszcze nei przez najblizsze 3
    lata. To na bank.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 22. Data: 2006-07-26 04:18:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jaQbek napisał(a):

    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca brutto w
    > McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to trzeba się śmiać,
    > czy płakać.

    Śmiać się radośnie. To dwa razy więcej niż w wielu 'small biznes by poland',
    gdzie minimalna pensja jest jedynym uznawanym wyznacznikiem zarobkow a i tak
    wielu tego typu 'przedsiebiorcow' narzeka, ze wyznaczajac najnizsze
    wynagrodzenie panstwo ich okrada.

    j.

    ps. Wiem do czego pijesz: w każdym tzw normalnym z naszego punktu widzenia
    kraju, zarobki w tego typu burgerlandii pozwalaja na samodzielne życie w
    rejonie w którym się pracuje a nawet drobne oszczędności... Tyle, że my póki
    co jesteśmy w tym punkcie rozwoju co te kraje w latach 50-tych, 60-tych. Jak
    dobrze nam pójdzie to już za jakieś 20-30 lat będziemy w tym punkcie, w
    którym oni są dziś... ;P

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 23. Data: 2006-07-26 04:20:59
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości

    > No to super, a w wietnamie ktoś uszył moje najki ;) za 3$/miecha i to
    > znaczy, że jak się da to jest okej?
    Nie jest ok, potwierdzam jedynie ze wiem o czym pisze, w przeciwienstwie do
    Ciebie.
    Jak masz zla prace szukasz lepszej jak nie mozesz znalezc lepszej to
    podnosisz kwalifikacje,
    to tez jest oczywiste, szukasz gdzie indziej...

    > Tak więc niech się wszyscy przeniosą w rejony gdzie jest lepiej.

    Po czesci tak, ale glownie co musza zrobic to dbac o swoja przyszlosc
    wczesniej zeby nie zoostac skazanym na prace w mc, a nie saczyc browca ii
    miec
    ale do zycia, ze jest kijowo, to jest chyba oczywiste.

    > Nie no Hipolicie... czyli to jest ok wg ciebie, że lekarz po 6 latach
    > studiów zarabia 1250 brutto jeżeli tylko fizol zarabia mniej, tak? no to
    > gratulacje.

    Nie, uwazam ze przyrosty plac jak i place same byly sa i beda hierarchiczne
    no i dobrze inaczej mielibysmy socjalizm albo komunizm. Nie biega mi o to
    zeby
    ktos mial malo ale uwazam ze robienie wielkiego halasu o to ze w mc zarabia
    sie
    tylko 1400 kiedy srednia krajowa jest ok 2600 jest dziwne, to proste niskiej
    jakosci towar,
    jaka jest usluba przygotowania zarcia w fastfoodzie + sprzatanie to i
    niskiej jakosci zaplata
    przy czym wcale nie az tak bardzoe niska. Swoja droga taka jest polityka mc
    na calym swiecie.
    Taka jest rzeczywistosc Ci ktorym sie to nie podoba powinni dbac o
    poprawienie
    swoich warunkow przygotowanie sie na tyle do pracy zeby nie tyrac za kilka
    groszy.

    Burzysz sie jakby bylo jakies wyjscie zeby zmienic poziom plac i bylo
    sprawiedliwie,
    byc moze nawet rowno, sorry ale tak to Ci tylko Lukaszenka dopasuje.

    Pzdr
    yig

  • 24. Data: 2006-07-26 06:10:36
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jakubo porozsypywal nastepujace haczki:
    > A gdzie napisałem, że miliony? tyle żeby się dało z tego żyć.
    Ale zauwaz ze praca w mcdonalds jest idealna dla osoby uczacej
    sie/studiujacej. Miec 20 lat, studiowac dziennie np filozofie (nie mam
    nic do filozofow) i zarabiac 1400zl brutto w momencie gdy wiele osob w
    wieku 50lat tyle zarabia i ma jescze na utrzymaniu dziecko - malina
    --
    badzio

  • 25. Data: 2006-07-26 07:38:02
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    yig napisał(a):

    > Z calym szacunkiem "pierdolicie Hipolicie" pracowalem i za 600, przezywalem
    > za to bo musialem

    wegetowałeś, chciałeś napisać.

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 26. Data: 2006-07-26 08:17:19
    Od: Łukasz <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    brutto w
    > McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to trzeba się

    Człowieku wczoraj UP próbowało mnie zmusić u pewnego "dziada" do pracy za
    680 i umowa zlecenie.
    Oczywiście odmówiłem (na 3 miechy pewnie mnie wywalą) także podaj adres to z
    chęcią pójde za te 1400...

  • 27. Data: 2006-07-26 09:26:26
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    jaQbek napisał(a):

    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca
    > brutto w McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to
    > trzeba się śmiać, czy płakać.

    Moja tesciowa in spe - po zawale, po kilkudziesieciu latach pracy jako
    kucharka w szkole. Pięćset złotych renty. Nie starcza na niezbędne leki,
    nie starcza na życie, nie starcza na czynsz, nie starcza na inne opłaty.
    Niedawno politycy sprawdzali czy można przeżyć za 500 zł - nie można to
    oczywiste. Na szczęście jest rodzina. Ale jak nie ma kto pomóc to się
    ląduje na śmietniku szukając jedzenia a śpi się po dworcach. W dzień
    prosi się z wyciągnięta ręką życzliwych o wsparcie żeby kupić coś do
    jedzenia. Żalić można się tylko Bogu jeśli się w niego jeszcze wierzy.
    To są REALIA - i nic tych ludzi nie uratuje - muszą powymierać żeby
    młodzi, prężni i elastyczni co tak chętnie inwestują w swoje
    wykształcenie nie byli obciążeni ich rentami i emeryturami. Tak to
    niestety wygląda - musimy budować IV (potem V, VI, VII i dalsze)
    Rzeczpospolite na trupach tych, którym komunizm odebrał zdrowie i
    młodość bo NIE STAĆ nas żeby Ci którym się nie chce/nie mogą/są za
    starzy/są niewykształceni/ich umiejętności nie są już potrzebne mogli
    godziwie doczekać śmierci. To pokolenie stracone bo kreskę postawili na
    nich wszyscy.

  • 28. Data: 2006-07-26 09:29:08
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > wyloozuj, moj kumpel pracuje w banku, obsluguje kredyty hipoteczne,
    > przyjezdzaja do niego ludzie mercami za 1 mln zl. Biora kredyty po 3 mln,
    > tylko po to by miec podkladke dla US. Kumpel dostaje 1200, brutto, robi 10
    > h dziennie i nie ma stalej umowy. Dostal robote po znajomosi i tylko
    > dlatego ze polowa ludzi z tego banku wyjechala na wyspy myc gary, a reszta
    > marzy o deutsche banku gdzie ciagna co jmniej 2K na reke.

    Ale zdobyte doswiadczenie pewnie zaprocentuje kiedys
    lepsza posadka, czy to w tym, czy w innym banku. Bo nie
    wierze, ze pracuje za te pieniadze z innych powodow
    (no chyba ze to jakas miescina gdzie naprawde nie ma
    nic innego..)

    Piotr

  • 29. Data: 2006-07-26 09:36:48
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    > No właśnie o to chodzi, ja pracowałem za 2k netto i nie potrafiłem z tego
    > wyżyć więc jak ktoś mi mówi, że inny człowiek ma siedzieć cicho jak
    > zarabia 800 to mnie krew zalewa.

    Przesadzasz. Za 2k to nawet w Warszawie wynajmniesz
    kawalerke i sie utrzymasz. Moze nie bedziesz pijal piwa w
    knajpach tylko w domu, nie bedziesz ubieral sie w markowe
    ciuchy i nie pojedziesz na wakacje do kurortu ale spokojnie
    da sie pozyc.

    Piotr

  • 30. Data: 2006-07-26 09:38:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Piotr Chmielewski wrote:
> [...]
    > knajpach tylko w domu, nie bedziesz ubieral sie w markowe
    > ciuchy i nie pojedziesz na wakacje do kurortu ale spokojnie

    Hmmm tzn ze ceny mieszkan spadly, bo pare lat temu kolego odstepnego
    placil 1500zl + oplaty... Fakt, ze za mieszkanie 2 pokojowe, ale jednak...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl