PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 171. Data: 2006-07-27 15:16:38
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 27 Jul 2006 12:45:50 +0200, Irving Washington
    <m...@d...doPLer> zakodował:

    >Na samym dole są potrzeby podstawowe - tlen, woda, jedzenie, sen,
    >wydalanie, _seks_.

    Ooo, biedni księża. Nie mogą nawet potrzeb podstawowych zaspokoić. Ale
    jakim cudem zaspokajają wyższe? MSPANC

    >z kimś mądrzejszym), że wlaśnie dlatego ludzie trwają na
    >niesatysfakcjonujących (satysfakcja - potrzeba wyższa) stanowiskach,
    >nisko platnych (niska pozycja w hierarchii społecznej - potrzeba
    >szacunku i uznania), bo te pozwalają im jednak zaspokoić potrzeby
    >najniższe - jedzenia, spania i picia.

    Ja od początku zmierzam do tego, że skoro na nich trwają, to znaczy,
    że ich satysfakcjonują. To nie faudalizm, gdzie człowiek przywiązany
    był do Pana i ziemii. Wolna droga - nie odpowiada, można emigrować czy
    założyć swoją firmę.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 172. Data: 2006-07-27 16:17:29
    Temat: Re: Odp: Gwarantowane 1400*
    Od: Piotr <i...@g...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > No nie do końca, specjaliści na Ukrainie czy w Rosji zarabiaja wiecej
    > niz u nas - przyklad - lekarze... Dodatkowo zycie tam jest tansze...

    Niekoniecznie, np. w Sankt Petersburgu prawie wszystko jest znacznie
    droższe niż w Polsce. Ale specjaliści z Rosji do Polski nie przyjadą z
    innego powodu - najlepsi z nich już teraz znajdują pracę w krajach
    starej UE, mimo formalnych utrudnień.

    pozdrawiam

  • 173. Data: 2006-07-27 16:57:31
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko ,że jego bardziej gryzie ,skąd to oni maja na te merole ;)
    > Gdyby znał scieżke dojścia do merola,to pewnie by go tak nie gryzło

    jedna sciazke keriery znam: kolo mial ojca, ustawil wszelkie motywy graniczne:
    celnicy, ruska mafia itd... tatko umarl a synek teraz nie ma co z kaska robic.

  • 174. Data: 2006-07-27 17:34:45
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Thu, 27 Jul 2006 12:45:50 +0200, Irving Washington
    > <m...@d...doPLer> zakodował:

    > Ooo, biedni księża. Nie mogą nawet potrzeb podstawowych zaspokoić. Ale
    > jakim cudem zaspokajają wyższe? MSPANC
    Zaspokajają - oddychanie, jedzenie, spanie. Częśto z powodu, trywialnie
    mówiac, niemożliwości zaspokojenia seksualnego rezygnują z habitu.

    http://www.rentapriest.com/
    http://wiadomosci.onet.pl/1165323,240,kioskart.html

    > Ja od początku zmierzam do tego, że skoro na nich trwają, to znaczy,
    > że ich satysfakcjonują.
    NIE satysfakcjonują lecz pozwalają przeżyć. Na tym polega znacząca
    różnica. Dlatego trwają na tych stanowiskach.

    pozdr.
    m.

  • 175. Data: 2006-07-27 19:33:21
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Smieszne dla kogo? Czyzby szanowny pan patrzyl przez pryzmat wielkiej wiochy?
    Ok, źle się wyraziłem. Są to straszne pieniądze. Straszne w sensie takim, że nie
    pozwalają na to, by czegokolwiek się w życiu dorobić

  • 176. Data: 2006-07-27 19:48:16
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ale tam *musisz* wynajmować, a tu jedynie *możesz*. Nadmiernie upraszczasz
    > sobie porównanie.
    W wieku >30 lat mieszkać u mamusi ? Nie dziękuję. Widziałem w życiu kilka
    takich przypadków - IMO nie wyglądało to najciekawiej

  • 177. Data: 2006-07-27 19:52:10
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Poziom życia, a przede wszystkim żywienia będzie w tym momencie podobny.
    > Żeby cokolwiek zaoszczędzić, to i tu, i tu będzie trzeba się głodzić
    > i biedzić. I właśnie o tym piszę.
    Ostatnio był bodajże w "Dużym formacie" artykuł o Polakach tyrających w UK w
    Tesco na nockach. Zarabiają coś w okolicach minimum. Opisany był ich sposób na
    minimalizację kosztów wyżywienia: fish&chips w marketowym grillu kosztuje tam
    ok. 1,5 funta. u nas żeby cos zjeść w takim barku z 5 zł trzeba wyłożyć. Ile
    zarabia polski, a ile angielski robotnik z Tesco ?

  • 178. Data: 2006-07-27 19:57:13
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Nic nie będę doliczał. Płacę tyle za mieszkanie i już.
    To mieszkanie św. Mikołaj dał Ci darmo ?
    Ile kosztuje w UK czynsz za takie mieszkanie, zakładając, że osoba w nim
    mieszkająca jest jego właścicielem i nie spłaca żadego kredytu zaciągniętego na
    nie ?

  • 179. Data: 2006-07-27 20:22:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jul 2006 00:32:14 +0200, Hikikomori San <h...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Pamietaj, ze wtedytez byly pensje "umowne" tak jakj i ceny. Czlowiek nie
    >bardzo mial jak w tym systemie zarobic wiecej (czy mniej). Teraz masz
    >mozliwosci, ludzie obrotni zakladaja wlasne biznesy, inwestuja i
    >zarabiaja duzo wiecej od etatowcow. Wiec tuciezko porownac. Bo jesli
    >tamci rodzice bylibyteraz i znalezli sie w sytuacji to moze czekaliby
    >tez 10 lat? choc obecnie "czeka sie" 20-30 lat -- bo na tyle ludzie
    >biora kredyty. Roznica jest w tym, ze wprowadzaja sie i przez 30 lat
    >mieszkaja usiebie splacajac kredyty.

    Przecież kiedyś było to samo - ktoś się wprowadzał, tylko że ten "kredyt"
    spłacali inni przez N lat (bo przecież nigdy nie było wystarczającej liczby
    mieszkań). Teraz taka jest różnica, że każdy płaci za siebie.

  • 180. Data: 2006-07-27 21:16:19
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Teraz taka jest różnica, że każdy płaci za siebie.

    I to jest znaczaca roznica.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m