PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 181. Data: 2006-07-27 21:17:37
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jaQbek wrote:

    > W wieku >30 lat mieszkać u mamusi ? Nie dziękuję. Widziałem w życiu kilka
    > takich przypadków - IMO nie wyglądało to najciekawiej

    A co powiesz o >50 lat? :>

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 182. Data: 2006-07-27 21:50:48
    Temat: Re: Odp: Gwarantowane 1400*
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    26 Jul 2006 18:59:58 +0200, użyszkodnik januszek
    <j...@p...irc.pl> napisał:

    > Woleć to i wolą. Realia są jednak takie, że prędzej legalnie znajdą
    > robotę w Polsce niż w Irlandii czy Angli.

    tyle że w Polsce Polakowi ciężko jest znaleźć w pełni legalną prace (w
    domyśle umowa o prace za 8 godzin nie zaś 1/16 etatu plus
    umowa-zlecenie z firmą kolegi pracodawcy za 12 godzin pracy dziennie)
    a co to dopiero mówić o kimś zza wschodniej granicy

    --
    futszaK
    601061867

  • 183. Data: 2006-07-28 05:42:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > umowa-zlecenie z firmą kolegi pracodawcy za 12 godzin pracy dziennie)
    > a co to dopiero mówić o kimś zza wschodniej granicy

    Zależy w jaki rejonie kraju. Mieszkam we Wrocławiu, do pracy jezdze
    sobie rowerem i codziennie, po drodze, na 3/4 sklepikow widze wiszace
    ogloszenia wywieszane przez szukajacych sprzedawcow szefow tychze ;)

    Najlepsze jest na tesco: "przyjmiemy na dowolne stoisko, na pol etatu
    lub caly etat". Ergo: Więc ten polski Polak, o którym piszesz może sobie
    zrobić całodzienny spacer i wybrać ten sklepik, który mu najbardziej
    pasuje... ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 184. Data: 2006-07-28 10:05:45
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    28 Jul 2006 07:42:29 +0200, użyszkodnik januszek
    <j...@p...irc.pl> napisał:

> [...]
    > lub caly etat". Ergo: Więc ten polski Polak, o którym piszesz może sobie
    > zrobić całodzienny spacer i wybrać ten sklepik, który mu najbardziej

    wiesz, ci co wiecznie szukają pracowników to tacy co ciągle wierzą że
    za 1000zł ktoś im przyjdzie robić na caly etat

  • 185. Data: 2006-07-28 10:08:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    futszaK napisał(a):

    > wiesz, ci co wiecznie szukają pracowników to tacy co ciągle wierzą że
    > za 1000zł ktoś im przyjdzie robić na caly etat

    Wiem też, że Ty jesteś wiecznym marudą ;) tylko co z tego wynika? Nic ;)

    j.

  • 186. Data: 2006-07-28 18:56:46
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    [..]

    > wiesz, ci co wiecznie szukają pracowników to tacy co ciągle wierzą że
    > za 1000zł ktoś im przyjdzie robić na caly etat

    Wiesz a Ci co wiecznie pracy nie moga znalezc to tacy co mysla wiecznie jak
    Ty.
    Poco sie ruszac... jeszcze beda kazali cos zrobic.

    yig

  • 187. Data: 2006-07-28 20:53:05
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 28 Jul 2006 20:56:46 +0200, użyszkodnik "yig" <y...@o...pl>
    napisał:

    > Wiesz a Ci co wiecznie pracy nie moga znalezc to tacy co mysla wiecznie jak
    > Ty.
    > Poco sie ruszac... jeszcze beda kazali cos zrobic.

    a są tacy co pracy nie mogą znaleźć ???

  • 188. Data: 2006-08-02 13:10:15
    Od: mikezum <b...@w...pl_AdresSpamowy>

    > pracownikowi z 650 do 2K nie jest firma ktorej strata jest istotna.
    Swieta racja!!!
    Powinni na rynku zostac same lwy, ktore potrafia wyzywic swoje ofiary
    Reszta na wysypisko!!!!, Czy tego ludzi nie potrafia zrozumiec ????
    A kto powiedzial, ze pracodowaca ma za zarabiac krocie w stosunku, do
    innych pracodowacow.
    Niech zarabia kilka razy wiecej niz jego 100 pracownikow.
    Jesli jego pracownicy nie zarabiaja, to i ON nie moze zarobic.Proste prawo
    buszu ( czyli realnej a nie utopijnej ekonomii!!!)
    Brrr... Ludzie kochani, czy to jest tak samo trudne do zrozumienia...Nie
    jest prblemem, zeby fizycznie pracujaca osoba zarabiala 2 tys netto, tylko
    problem jest, ze umyslowa osoba zarabia zbyt malo !!!

  • 189. Data: 2006-08-02 13:23:14
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 02-08-2006 o 15:10:15 mikezum <b...@w...pl_AdresSpamowy> napisał(a):

    > Nie
    > jest prblemem, zeby fizycznie pracujaca osoba zarabiala 2 tys netto,
    > tylko
    > problem jest, ze umyslowa osoba zarabia zbyt malo !!!

    kto ci, młocie, zabrania zatrudniać umysłowych za 5k? feel free.

    --
    TLP

  • 190. Data: 2006-08-04 11:09:50
    Od: mikezum <b...@w...pl_AdresSpamowy>

    Dnia Wed, 02 Aug 2006 15:23:14 +0200, TLP napisał(a):
    > kto ci, młocie, zabrania zatrudniać umysłowych za 5k? feel free.
    No i tutaj polska mentalnosc wziela gore, Czyzbym ja Cie obrazil, ze Ty
    musisz to robic???
    Wyrazilem swoje zdanie.
    Ciekaw jestem, czy na zywo tez tak ludzi obrazasz..
    Mysle, ze internet dla Ciebie to blogoslawienstwo. Inaczej bys sie nie
    wyzyl. Kultury troche wiecej by sie przydalo....( albo lat )