PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grzechy główne poszukującego pracy

  • 31. Data: 2008-12-09 07:38:38
    Temat: Re: Grzechy główne poszukującego pracy
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 8 Gru, 18:27, " " <m...@g...pl> wrote:
    > Proponuje stworzyć ranking najdziwniejszych pytań, jakie zdarzyło Wam się
    > słyszeć podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    "Jakby mogl Pan wybrac jakim zwierzeciem chcialby Pan byc, to na co by
    Pan sie zdecydowal". I zdziwienie rekruterki na odpowiedz "lew" :)

  • 32. Data: 2008-12-09 09:50:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    badzio pisze:

    > "Jakby mogl Pan wybrac jakim zwierzeciem chcialby Pan byc, to na co by
    > Pan sie zdecydowal". I zdziwienie rekruterki na odpowiedz "lew" :)

    Ha ha, miałem takie pytanie. Odpowiedziałem "koń", bo akurat wtedy
    interesowałem się tymi zwierzętami. Jakie wnioski chciał na tej
    podstawie wyciągnąć rekruter, tego nie wiem. A był to właściciel
    kilkuosobowej firmy robiącej strony internetowe. Pewnie się naczytał
    "poradników" :)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2008-12-09 11:51:34
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik <misio_81> napisał:
    > Proponuje stworzyć ranking najdziwniejszych pytań, jakie zdarzyło Wam się
    > słyszeć podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    pytanie podchwytliwe: napije sie pan kawy czy herbaty?:O)

  • 34. Data: 2008-12-09 15:08:12
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "gargamel" napisał:
    > pytanie podchwytliwe: napije sie pan kawy czy herbaty?:O)

    odpowiedź dyplomatyczna: przed południem nie piję:O)

  • 35. Data: 2008-12-09 19:04:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 12:51:34 +0100, "gargamel" <s...@d...pl>
    wklepał(-a):

    >pytanie podchwytliwe: napije sie pan kawy czy herbaty?:O)

    Odpowiedź:
    - I wina. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 36. Data: 2008-12-10 14:12:41
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Dec 9, 12:51 pm, "gargamel" <s...@d...pl> wrote:

    > pytanie podchwytliwe: napije sie pan kawy czy herbaty?:O)

    - Tak.

    --
    mihau

  • 37. Data: 2008-12-10 16:50:50
    Od: " " <m...@g...pl>

    <m...@g...pl> napisał(a):

    > Proponuje stworzyć ranking najdziwniejszych pytań, jakie zdarzyło Wam się
    > słyszeć podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Mój typ: woli Pani lato czy zimę?

  • 38. Data: 2008-12-10 17:34:39
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    m...@g...pl pisze:
    > woli Pani lato czy zimę?

    na narty najlepsze jest lato, zas do opalania się zima. przeciez to
    jasne jak słońce... w pochmurną jesień

  • 39. Data: 2008-12-10 17:38:23
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > "Jakby mogl Pan wybrac jakim zwierzeciem chcialby Pan byc, to na co by
    > Pan sie zdecydowal".

    to zależy, bo gdyby mi chodziło o grubość futra to w zimie miś polarny,
    w lato jamnik. na odludziu tygrysem, w mieście kotem-dachowcem.

    w sumie chyba najlepiej odpowiedzieć równie śmiesznie do brzmiącego pytania