PracaGrupypl.praca.szukana › Górny Śląsk i okolice!!!

  • 1. Data: 2003-02-05 11:56:43
    Temat: Górny Śląsk i okolice!!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    podejme prace w branzy sportowej (sklepy sportowe, kluby sportowe, silownie,
    fitness kluby, baseny kapielowe i inne tego typu obiekty)

    Mam 26 lat, uregulowany stosunek do sluzby wojskowej (kat A), wyksztalcenie
    srednie techniczne i policealne obecnie student zaoczny 4-go roku

    posiadam uprawnienia mlodszego ratownika WOPR wkrotce zaczynam kurs
    Ratownika WOPR, mam uprawnienia pletwonurka OWD PADI, ponadto od przeszlo 3
    lat uprawiam kultyrystyke (amatorsko) i chcialbym zrobic uprawnienia
    instruktora kulturystyki

    Z powazniem
    k...@p...fm