PracaGrupypl.praca.dyskusjeGerling (IT) - Proszę o opinię › Re: Gerling (IT) - Proszę o opinię
    From: QQlka <q...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gerling (IT) - Proszę o opinię
    Date: Fri, 11 Nov 2005 18:12:06 +0100

    > Wybacz, ale to co napisalas, bylo wlasnie goloslowne :] Pisz nie o tym ile
    > osob ma takie zdanie jak Ty, ale _dlaczego_ masz takie zdanie, bo dla
    > czytajacego taka wypowiedz niewiele niesie poza ziarnem niepokoju.

    Kolego, nie pisze tu bajek i nie odpisuje z nudy.
    Argumentow nie bedzie, bo nie musi byc. Wiedz tylko, ze tam bylem
    podobnie jak pare innych osob i kazdy urywal sie po jakims czasie. Ja
    chyba wytrzymalem chyba 2,5 tygodnia.
    Ogolnie bardzo duzo mi sie rzczy nie podobalo. Troszke bardziej
    generaluzujac to organizacja firmy i pracownicy.

    Dla przykladu podam tylko, ze juz jak zanalazlem sie tym "dziale IT" to
    musialem pisac pismo/wniosek do szefa IT o przyznanie dostepu do
    Internetu. Przypominam, ze praktyka w >>dziale IT<< i wniosek o dostep
    do >>Internetu<< (o zgrozo!!) Oczywiscie nie laska bylo mi nawet
    burnkac, ze odpowiedz brzmi... nie! Musialem sam dopasc szefa i wydusic
    z niego, ze "rada nadzorcza odrzucila Pana podanie". Bez komentarza.

    Przyklady mozna mnozyc, co dzien bylo cos madrego w tym stylu. Nie bede
    sie wypowiadal na temat organizacji pracy w tej firmie, bo jeszcze by
    mnie do sadu pozwali.