PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?

  • 1. Data: 2004-08-30 22:12:26
    Temat: Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    Nurtuje mnie problem, gdzie moge zlozyc CV z takimi kwalifikacjami, a gdzie
    kategorycznie nie powinienem.
    Otoz tak:

    - jestem tegorocznym maturzystą. (oczywiscie ukonczone 18 lat)
    - mam roczną praktyke w kawiarence internetowej oraz wakacyjną pracę na
    stacjach paliw.
    - angazuje sie spoleczno-polityczne, pelnie funkcje wiceprzewodniczacego w
    pewnej mlodziezowce.
    - mam referencje od bylego prezydenta Warszawy a obecnego koordynatora OBWE
    w Wiedniu ds. ochrony srodowiska i gospodarki oraz od rektora wyzzszej
    szkoly administracji publicznej (niepublicznej), konsula honorowego i bylego
    posla kilku kadencji.
    - ukonczylem kurs dot. pisania projektow europejskich oraz bylem na szkole
    liderow gdzie zostalem wyszkolony w wielu dziedzinach dotyczacych
    zarzadzania grupa, wlasna osoba oraz UE
    - angielski w mowie b.dobry, w pismie dobry, rozumienie ze sluchu b.dobre
    - niemiecki w stopniu podstawowym.

    Zaznacze iz, pieniadze potrzebne mi sa do dalszej edukacji oraz lepszego
    zdania matury oraz otrzymania indeksu Uniwersytetu Warszawskiego. Dlatego,
    czy moge sie starac jako maturzysta o cos lepszego niz tylko mycie garow?

    Z pozdrowieniami

    Marcin

  • 2. Data: 2004-08-30 22:31:05
    Temat: Re: Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?
    Od: "DS" <m...@m...mc.com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy moge sie starac jako maturzysta o cos lepszego niz tylko mycie garow?

    Skoro jesteś "tegorocznym" maturzystą, to jakim cudem chcesz ją "lepiej
    zdać"? Albo jesteś przyszłorocznym maturzystą albo nie zdałeś w tym roku.
    Jak jest naprawdę?

  • 3. Data: 2004-08-30 22:32:24
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Witam,

    Użytkownik Marcin napisał:

    > - jestem tegorocznym maturzystą. (oczywiscie ukonczone 18 lat)
    (...)
    > Zaznacze iz, pieniadze potrzebne mi sa do dalszej edukacji oraz lepszego
    > zdania matury

    ??
    Czy mam rozumieć, że *nie* zdałeś matury w tym roku?

    > oraz otrzymania indeksu Uniwersytetu Warszawskiego.

    Czy "tylko" nie dostałeś się na studia?

    Dlatego,
    > czy moge sie starac jako maturzysta
    ^^^^^^^^^^^

    Jeśli matury nie zdałeś to nie afiszowałbym się z tym.

    > o cos lepszego niz tylko mycie garow?

    Wyglądasz, po refencjach sądząc, na osobę jakoś zaangażowaną
    politycznie... koledzy nic nie mogą załatwić?

    pozdrawiam

    PS. Na wszelki wypadek. Celem mojego @ absolutnie nie było wbijanie ci
    szpili jakiejkolwiek bądź. Pytam bom ciekaw.
    PS.2 Nie wiem jak w Wawce, ale z perspektwy prowinicji nie wygląda to
    najlepiej. Na chcących zatrudniać młodych ze średnim wykształceniem
    czycha cała masa studentów zaocznych, zaś prace w których przymioty
    intelektualne nie stanowią najistotniejszego atutu jakie są każdy widzi.
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkreślnik)tuznik

  • 4. Data: 2004-08-30 23:12:16
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > Skoro jesteś "tegorocznym" maturzystą, to jakim cudem chcesz ją "lepiej
    > zdać"? Albo jesteś przyszłorocznym maturzystą albo nie zdałeś w tym roku.
    > Jak jest naprawdę?

    Mialem na mysli obecny rok szkolny, ktory rozpocznie sie jutro.

  • 5. Data: 2004-08-30 23:35:40
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Mialem na mysli obecny rok szkolny, ktory rozpocznie sie jutro.

    Myślę, że bez problemu zdobędziesz swoją obecną pracę, która rozpocznie się
    w niedalekiej przyszłości.

    Sigurd (NNMSP)

  • 6. Data: 2004-08-31 06:07:39
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    odpowiedź jest prosta:
    - tam, gdzie twoich umiejętności potrzebują
    - tam, gdzie masz predyspozycje do wykonywania pracy

    łatwo to określić, jeżeli potrafisz dać sobie wytyczne co do oczekiwań,
    planów zawodowych, planów rozwoju.

    trochę u ciebie przebija wątek samorządowo-urzędniczy. może to jest ścieżka
    którą będziesz chciał pójść?

  • 7. Data: 2004-08-31 06:26:15
    Od: "Marcin Gondek" <d...@e...net>

    www.usc.gov.pl

  • 8. Data: 2004-08-31 07:15:32
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    > Witam serdecznie,
    >
    > Nurtuje mnie problem, gdzie moge zlozyc CV z takimi kwalifikacjami, a

    Jesli to ma byc praca tymczasowa to masz problem, malo kto przyjmuje do
    pracy na stanowiska tzw "lepsze" na krotki okres, pozostaje tak jak
    napisales "mycie garow" ;) czyli puby markety i inne takie... gdzie twoje
    kwalifikacje sie raczej do niczego nie przydadza no moze w sklepie
    angieslski.

    SLaw

  • 9. Data: 2004-08-31 10:00:55
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisales "mycie garow" ;) czyli puby markety i inne takie... gdzie twoje
    > kwalifikacje sie raczej do niczego nie przydadza no moze w sklepie

    może jakaś praca dodatkowa w sztabie jakiegoś posła, polityka?

    pozdr
    Krzysiek

  • 10. Data: 2004-08-31 10:06:00
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    KrzysztofM <x...@q...cei.cy> wrote:
    > może jakaś praca dodatkowa w sztabie jakiegoś posła, polityka?

    W jakiejś organizacji powiązanej z PARP (WARR, itp.) zajmującej się
    dotacjami unijnymi? Widziałem tam mnóstwo pań przepisujących dane z
    formularzy do komputera - do tego nie trzeba kwalifikacji, a potem zawsze w
    CV ładnie wygląda.

    .