PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?

  • 21. Data: 2004-09-01 13:13:11
    Temat: Re: Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    ROTFL! :))))

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2004-09-01 15:25:18
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> writes:

    > ROTFL! :))))
    i jeszcze LOL :))))

    --
    I live in the land of imagination

  • 23. Data: 2004-09-01 22:25:44
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > No właśnie, tutaj pojawia się pytanie. Pisać o tym założeniu i prowadzeniu
    > firmy internetowej jako małolat czy nie? W sensie prawnym jak kolega
    > dobrze wspomniał to nie ja założyłem i prowadziłem.
    wydaje mi się , że sformułowanie "współudział w działalności" albo jakieś
    zbliżone może zachęcic potencjalnego pracodawcę do postawienia ci kilku
    pytań z tym zwiazanych, a więc zaproszenie na rozmowę