PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?

  • 11. Data: 2004-08-31 10:36:03
    Temat: Re: Gdzie zlozyc CV z takimi kwalifikacjami?
    Od: Sandra <S...@g...pl>

    to byly praktykantki z UW

  • 12. Data: 2004-08-31 11:22:47
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > łatwo to określić, jeżeli potrafisz dać sobie wytyczne co do oczekiwań,
    > planów zawodowych, planów rozwoju.
    >
    > trochę u ciebie przebija wątek samorządowo-urzędniczy. może to jest
    ścieżka
    > którą będziesz chciał pójść?

    Nie tylko, przez 3 lata prowadzilem firme internetowa www.silvernet.pl (nie
    wchodzic nawet! Nic juz nie ma pod tym adresem), moze nie tyle watek
    samorzadowo-urzedniczy o ile lubie byc aktywny i cenie sobie prace w
    zespole. Jak ktos juz napisal, nikt chyba mnie tymczasowo nie przyjmie ;(.

  • 13. Data: 2004-08-31 11:31:27
    Od: "DS" <m...@m...mc.com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samorzadowo-urzedniczy o ile lubie byc aktywny i cenie sobie prace w
    > zespole. Jak ktos juz napisal, nikt chyba mnie tymczasowo nie przyjmie ;(.

    Jako niepoełnoletni prowadziłeś firmę?

    DS

  • 14. Data: 2004-08-31 12:20:57
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > Jako niepoełnoletni prowadziłeś firmę?

    Tak wlasnie, prowadzilem i zalozylem. Doswiadczenie zdobylem w tej
    dziedzinie pewne. Nie mowie, ze byla zarejestrowana na mnie, wiec wiek tutaj
    nie mial nic do rzeczy.

  • 15. Data: 2004-08-31 12:29:03
    Od: "DS" <m...@m...mc.com.pl>

    > Tak wlasnie, prowadzilem i zalozylem. Doswiadczenie zdobylem w tej
    > dziedzinie pewne. Nie mowie, ze byla zarejestrowana na mnie, wiec wiek
    tutaj
    > nie mial nic do rzeczy.

    Rozumiem, ale skoro nie byla zarejestrowana na Ciebie,to jej nie zalożyłeś w
    sensie prawnym.

    DS

  • 16. Data: 2004-08-31 12:50:53
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > Rozumiem, ale skoro nie byla zarejestrowana na Ciebie,to jej nie zalożyłeś
    > sensie prawnym.

    Zgadzam sie, w sensie prawnym nie.

  • 17. Data: 2004-08-31 13:24:25
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    DS <m...@m...mc.com.pl> wrote:

    > Rozumiem, ale skoro nie byla zarejestrowana na Ciebie,to jej nie zalożyłeś w
    > sensie prawnym.

    Oj, kolejny rzep... bleh... :(

    P.

  • 18. Data: 2004-08-31 23:50:59
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Paszczak; <ch1u68$2av$1@phone.provider.pl> :

    > Oj, kolejny rzep... bleh... :(

    Nie jest rzepem - identycznie może podejść pracodawca - to całkiem dobre
    ćwiczenie i jak widzę Marcin nie wpadł w panikę. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 19. Data: 2004-09-01 00:16:47
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > Nie jest rzepem - identycznie może podejść pracodawca - to całkiem dobre
    > ćwiczenie i jak widzę Marcin nie wpadł w panikę. ;)

    No właśnie, tutaj pojawia się pytanie. Pisać o tym założeniu i prowadzeniu
    firmy internetowej jako małolat czy nie? W sensie prawnym jak kolega dobrze
    wspomniał to nie ja założyłem i prowadziłem.

  • 20. Data: 2004-09-01 08:04:30
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marcin; <ch34ad$m2c$1@inews.gazeta.pl> :

    > No właśnie, tutaj pojawia się pytanie. Pisać o tym założeniu i prowadzeniu
    > firmy internetowej jako małolat czy nie? W sensie prawnym jak kolega dobrze
    > wspomniał to nie ja założyłem i prowadziłem.

    No to może zacznij od zdefiniowania co tam robiłeś i ewentualnie
    zaagreguj do jakiś pojęć jednoznacznych - przykładowo - uzupełniałeś
    treści, robiłeś drobne zmiany kodu --> agregacja do "administracji
    stroną www" itd.

    W przytoczonym przez Ciebie fragmencie wartość pojęcia "prowadzanie"
    wynika [może wynikać/zostać odebrana] z pojęcia "założenie" i dopóki nie
    rozdzielisz ich, albo nie sprecyzujesz "założenia", dopóty istnieje
    ryzyko, że przyłapanie Ciebie na nieścisłościach w pierwszym pojęciu
    będzie rzutowało na ocenę drugiego [pojęcia].

    Ale do moich rad musisz podchodzić z dużą nieufnością, jako że sam nie
    potrafię znaleźć sobie roboty. ;)

    Flyer