PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co z tym ogłoszeniem jest nie tak?

  • 1. Data: 2004-08-30 21:27:52
    Temat: Co z tym ogłoszeniem jest nie tak?
    Od: "Mariola" <m...@g...pl>

    Starałem się bezskutecznie wrzucić to ogłoszenie na grupę
    pl.praca.oferowana, przeczytałem faq grupy i wydaje mi się, że nagłówki są
    też OK, prosiłbym bardzo Szanownych Grupowiczów, o sugestie - co poprawić.

    Tenat: [Bydgoszcz]/Przedstawiciel finansowo-ubezpieczeniowy/stała

    Szukamy osób chcących osiągnąć sukces w branży finansowej:

    -Wiek powyżej 25 lat
    -Minimum średnie wykształcenie
    -Sukcesy w dotychczasowej karierze zawodowej (preferowana sprzedaż
    bezpośrednia)
    -Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
    -Rozległa sieć kontaktów w środowisku
    -Wysoki poziom etyki zawodowej

    Oferujemy:

    -Ciekawą pracę w dużej, stabilnej i renomowanej Firmie
    -Możliwość uzyskania wysokich dochodów w pracy z ludźmi
    -Możliwość elastycznego planowania czasu pracy
    -Możliwość rozwoju osobistego i awansu na ścieżce kariery
    -Dla najlepszych Kandydatów możliwość wsparcia finansowego związaną z
    realizacją zadań przez okres nauki zawodu

    Przyjęcie Kandydata poprzedza szczegółowy system selekcji podczas którego
    oceniamy szanse Kandydata na odniesienie sukcesu i pomagamy w podjęciu
    decyzji o współpracy

    Kontakt:
    E-mail: m...@g...pl

  • 2. Data: 2004-08-30 22:22:19
    Temat: Re: Co z tym ogłoszeniem jest nie tak?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    witam.

    tradycyjnie - kodowanie.
    proponuję poszukać po grupie , nie używam ani windows, ani ms outlooka, więc
    nie podpowiem dokładnie jak ustwic. generelnie - narzędzia, ustawienia
    wysyłania - iso8859-2 8bit

  • 3. Data: 2004-08-31 07:29:26
    Od: "Mariola" <m...@g...pl>

    Wydaje mi się, że kodowanie jest właśnie OK, specjalnie jeszcze sprawdziłem
    w nagłówku:
    Czy może być jeszcze inny powód? Bardzo zależy mi na ukazaniu się tego
    ogłoszenia

  • 4. Data: 2004-08-31 07:31:12
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariola" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Starałem się bezskutecznie wrzucić to ogłoszenie na grupę
    > pl.praca.oferowana, przeczytałem faq grupy i wydaje mi się, że nagłówki są
    > też OK, prosiłbym bardzo Szanownych Grupowiczów, o sugestie - co poprawić.

    Poza tym - brak formy zatrudnienia, bo IMO okreslenie "stała" w temacie nic
    nie znaczy.

    m.

  • 5. Data: 2004-08-31 07:48:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) gromax zapodał(a):
> [...]
    > proponuję poszukać po grupie , nie używam ani windows, ani ms outlooka,
    > więc nie podpowiem dokładnie jak ustwic. generelnie - narzędzia,

    Co jest nie tak w:

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 6. Data: 2004-08-31 08:53:08
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    gromax; <ch095u$ss9$1@inews.gazeta.pl> :

    _Mariola:_

    _Gromax:_

    Wnioski - kodowanie ma OK! - różnice w składni deklaracji kodowania. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 7. Data: 2004-08-31 09:10:28
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 10:53:08 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > _Mariola:_

    > _Gromax:_

    > Wnioski - kodowanie ma OK! - różnice w składni deklaracji kodowania. ;)

    Ze co ??? ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2004-08-31 10:47:08
    Od: "elynsynos" <l...@n...gazeta.pl>

    Nie ma nazwy firmy?

  • 9. Data: 2004-08-31 18:25:52
    Temat: khem khem
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    nie ma to jak pisanie postów o wpół do pierwszej w nocy po imprezce :) (6
    piwek plus trzy tekilki)

    mea culpa i niedopatrzenie.
    na usprawiedliwienie - tak weszło w przyzwyczajenie że posty są odrzucane
    przez krzako-ogonki że jako pierwsze przyszło do głowy.

  • 10. Data: 2004-08-31 23:50:45
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    krzysztofsf; <opsdlafquk4iukdk@krzysztofc> :

    > Ze co ??? ;)

    Że co "że co" ? ;) Lotny bardzo to ja w informatyce może nie jestem, ale
    różnice wynikające czasami ze znaku końca linii, lub inne wynikające z
    cudzysłowu potrafię przewidzieć. Jeżeli taki sposób deklaracji jest
    niezgodny z wzorcem, albo posty są "przetwarzane" przez jakąś
    "aplikację" [moderującą], to może zaistnieć taka sytuacja.

    Flyer