PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukacie pracy - internet, prasam, posrednicy?

  • 1. Data: 2012-06-04 13:57:25
    Temat: Gdzie szukacie pracy - internet, prasam, posrednicy?
    Od: "Zarembi" <E...@w...pl>

    Dawno nie szukalem pracy ale zbliza sie dzien gdy bede sie zegnal ze swoim
    pracodawca.
    Gdzie teraz szuka sie pracy na stanowiska sredniego szczebla?
    Internet - portale typu pracuj.pl, a moze goldenline czy lepiej linkedin?
    prasa - kiedys byla wyborcza w poniedzialek
    rejestracja w serwisach firm posredniczacych typu randstad?
    inne?

    Prosze o namiary na kanaly komunikacji, adresy www albo pomysly.
    Moze znacie jakies sprawdzone miejsca w sieci gdzie mozna znalezc jakies
    ciekawe przyklady LM albo CV. Moze jakies uwagi dot. aktualnych trendow przy
    poszukiwaniu pracy, pisaniu listow i cv, moze jakies przyklady z interview,
    na co teraz zwracac uwage, jak wygladaja testy itd.
    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2012-06-04 14:35:02
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-04 13:57, Zarembi pisze:
> [...]
    > przy poszukiwaniu pracy, pisaniu listow i cv, moze jakies przyklady z
    > interview, na co teraz zwracac uwage, jak wygladaja testy itd.

    W wyborczej to mozesz co najwyzej syfa znalezc. Dobra Prace zawsze
    znajduje sie po znajomosci .A firmy posredniczace to ostatnia deska
    ratunku dla kompletnie debilnych.

  • 3. Data: 2012-06-04 15:30:47
    Od: "Zarembi" <E...@w...pl>

    > W wyborczej to mozesz co najwyzej syfa znalezc. Dobra Prace zawsze
    > znajduje sie po znajomosci .A firmy posredniczace to ostatnia deska
    > ratunku dla kompletnie debilnych.

    i jeszcze jedno. Jak dotrzec bezposrednio z oferta do firmy ktora przez
    manpower szuka na pracuj.pl pracownika.
    Oferta przez link aplikuj (trzeba wypelnic pare okienek i zal. CV) z
    pracuj.pl trafia do pracuj.pl, manpower czy bezposrednio do przyszlego
    pracodawcy?

  • 4. Data: 2012-06-04 15:45:37
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-04 15:30, Zarembi pisze:

> [...]
    > Oferta przez link aplikuj (trzeba wypelnic pare okienek i zal. CV) z
    > pracuj.pl trafia do pracuj.pl, manpower czy bezposrednio do przyszlego

    A co nie wiesz jak zadzwonic do dzialu kadrv ?

  • 5. Data: 2012-06-04 18:05:53
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 14:35, JurekD pisze:

    > W wyborczej to mozesz co najwyzej syfa znalezc. Dobra Prace zawsze
    > znajduje sie po znajomosci .A firmy posredniczace to ostatnia deska
    > ratunku dla kompletnie debilnych.

    Ja tam średniej krajowej nie zarabiam ani na żaden szczebel się nie
    załapię :-) (taki doświadczony pracownik z fachem w ręku) i u mnie też
    trzeba mieć znajomości żeby _mnie_ przekonać do zmiany pracodawcy ;-)

    Tak sobie myślę że nie chciałbym być takim "średnim szczeblem" i szukać
    pracy. To musi bardzo boleć :-)
    Jakimś honorowym wyjściem jest założenia własnego interesu.

  • 6. Data: 2012-06-04 19:03:25
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Prosze o namiary na kanaly komunikacji, adresy www albo pomysly.

    Ty masz złe podejście, nie rozumiesz chyba systemu Profesora Leszka
    Balcerowicza...
    jeśli w jakimś dziwnym momencie nie poparłeś zjednoczenia wolności, to teraz
    pracy nie dostaniesz...
    to nie jest tak, że Ty szukasz pracy, to jest tak, że praca znajduje Ciebie!
    nie wiem czy już kiedykolwiek pracowałeś, to byś miał pogląd...

  • 7. Data: 2012-06-04 19:05:03
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Balcerowicz chwali dzisiaj "polskom" gospodarkę... znaczy system decyzji
    kadrowych Tuska i Gronkiewicz to ten kierunek...

  • 8. Data: 2012-06-05 08:27:11
    Od: "Zarembi" <E...@w...pl>

    > A co nie wiesz jak zadzwonic do dzialu kadrv ?

    w ogloszeniach na ogol jest "... dla naszego Klienta"
    Czyli jak na podstawie tego wpisu lokalizujesz dzial kadr?

  • 9. Data: 2012-06-05 10:13:52
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-05 08:27, Zarembi pisze:

    > w ogloszeniach na ogol jest "... dla naszego Klienta" Czyli jak na
    > podstawie tego wpisu lokalizujesz dzial kadr?

    Odpuszczam sobie firme ktora nie ma kontaktu !

  • 10. Data: 2012-06-05 20:29:32
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > w ogloszeniach na ogol jest "... dla naszego Klienta"

    Oznacza to z reguly, że pracy tam nie znajdziesz. Ja mam zwyczaj aplikować
    tylko na konkretne ogłoszenia.
    Kilka lat temu szukałem pracy i odpowiadałem na tego typu ogłoszenia -
    dzwonili agenci ubezpieczeniowi, finansowi, sprzedawcy garów, cudownych
    kołder i innej maści złodzieje i naciagacze. Słownie dwa lub trzy
    zaproszenia na rozmowę, która okazała się kolejna lipą i naciąganiem lub
    błazeńskie propozycje. Od tej pory wiem, że każde takie ogłoszenie smierdzi
    na kilometr.
    Pracę znalazłem po znajomości.

    hk