PracaGrupypl.praca.dyskusje › PO oferuje bezrobotnym... (#014)

  • 1. Data: 2012-05-31 18:22:02
    Temat: PO oferuje bezrobotnym... (#014)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ... szkolenia dostosowane do czegoś tam, a to "ścierwo"* Tusk dostaje
    nagrodę dla największego kolesia w wyzwolonej europie... zgroza.

    *cytat

  • 2. Data: 2012-05-31 18:54:49
    Temat: Re: PO oferuje bezrobotnym... (#014)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > ... szkolenia dostosowane do czegoś tam, a to "ścierwo"* Tusk

    a to chyba jakoś POwskie media przekręciły, powinno być Europa oferuje
    bezrobotnym... egzaminy... pederaści.

  • 3. Data: 2012-06-01 12:57:41
    Od: "medly" <h...@t...org>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jq85r7$sm5$1@node1.news.atman.pl...
    > ... szkolenia dostosowane do czegoś tam, a to "ścierwo"* Tusk dostaje
    > nagrodę dla największego kolesia w wyzwolonej europie... zgroza.

    Nie wiem o czym ty bredzisz, ale faktem jest że kursy oferowane w urzędach
    bezrobotnym są totalną ściemą!
    Jedynym beneficjentem są firmy szkoleniowe, które zarabiają sobie niezłą
    kasą dzięki EFS, a tak naprawdę dyplom z firmy Zdzichu i spółką gówno daje,
    nawet nie można się nim podetrzeć, bo jest na kredowym papierze. W dodatku
    kursów jest strasznie mało, a i dostać się nie tak łatwo, a o całkowitym
    przekwalifikowaniu nie ma w ogóle mowy, bo np żeby dostać się na kurs
    ślusarza, czy tam cukiernika to trzeba mieć ukończone zawodówki w tych
    kierunkach! A co np politolog to np nie może się chcieć przekwalifikować?
    Po co szkolić kogoś w czym, co już umie? Ja tego nie kumam...