PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukać pracy:(

  • 1. Data: 2004-03-25 17:09:57
    Temat: Gdzie szukać pracy:(
    Od: "kapitalista" <kapitalista@WYTNIJ_TO.op.pl>

    artykuł, szczególnie polecam osobom co nie mają nawet prawa do zasiłku:(
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/k
    raj/kraj_a_6.html

  • 2. Data: 2004-03-25 19:41:36
    Temat: Re: Gdzie szukać pracy:(
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    kapitalista <kapitalista@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał(a):

    > artykuł, szczególnie polecam osobom co nie mają nawet prawa do zasiłku:(
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040325/k
    raj/kraj_a_6.html

    Dużo trochę tej kasy. Oni też mają większe żołądki niż "zwykły" bezrobotny?
    Rozumiem, że to emerytura a nie zasiłek. Jeżeli tak, to sprawiedliwość
    społeczna wymagałaby, żeby nie dostali takiej emerytury jeżeli są w wieku
    produkcyjnym. A jeżeli oni dostaną, to powinny być wprowadzone stałe zasiłki
    dla wszystkich bezrobotnych. A w ogóle to dlaczego byli posłowie mają dostać
    emerytury bo są bezrobotni? Niech założą działalność gospodarczą tak jak
    doradzali bezrobotnym. Niech teraz będą mobilni, przedsiębiorczy lub wyjadą
    na saxy. Przecież takie rady dawali bezrobotnym.
    A w ogóle to uważam, że powinni żyć w takich warunkach i realiach, jakie
    zgotowali bezrobotnym swoimi ustawami.

    Marek

  • 3. Data: 2004-03-25 20:19:01
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > na saxy. Przecież takie rady dawali bezrobotnym.
    > A w ogóle to uważam, że powinni żyć w takich warunkach i realiach, jakie

    nic dodać, nic ująć. Popieram w 100%

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-03-26 12:50:33
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    co tak mało sobie dają? wg mnie powinni więcej, dużo więcej proporcjonalnie
    więcej do obniżenia zasiłków, a jak się komuś kończy prawo do zasiłku to po
    taki samym czasie posełowi lub senatorowi też się powinno kończyć prawo do
    ograniczonego formalnie zasiłku i powinien napisać podanie ile chce dostać i
    tyle powinien dostać
    jurek h pozdrrrrrrrrrrrrrrrrrrawiam posłów