PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie się podziali programiści

  • 41. Data: 2006-09-14 14:02:02
    Temat: Re: Gdzie się podziali programiści
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    glosnetu wrote:

    > poprosze zatem o liczby i nazwy owych panstw UE.

    Np Dania - podstawowy podatek 40% + dosc duza skladkadla zwiazkow
    zawodowych (teoretycznei mozna jej nie placic, ale to jest rowne z
    utrata pracy), wielkosci swiadczen emerytalnych nie pomne, jak nie
    zapomne dzwoniac w piatek do mieszkajacych tam znajomych to zapytam.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 42. Data: 2006-09-14 14:22:00
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > utrata pracy), wielkosci swiadczen emerytalnych nie pomne, jak nie
    > zapomne dzwoniac w piatek do mieszkajacych tam znajomych to zapytam.

    http://www.skm.dk/foreign/facts_and_figures/1602.htm

    wskaz mi te 40%

    --

    glos

  • 43. Data: 2006-09-14 16:01:23
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    glosnetu wrote:

    > http://www.skm.dk/foreign/facts_and_figures/1602.htm
    >
    > wskaz mi te 40%

    A może:
    Municipal + county - 32.60
    +
    Central government taxes and contributions
    Ordinary income tax, low bracket 5.48
    (a może to)
    Additional income tax, top bracket 15.00

    Nie w każdym kraju dystrybucja podatków odbywa się przez stolycę...

    Np w Szwajcarii. Podatek jest gminny + kantonalny + federalny.
    I suma ich chyba nigdzie nie osiąga 40%. Np podatek od 120 tys. CHF
    (~300tys PLN) rocznie dla małżeństwa z 1 dzieckiem (jedna osoba
    pracująca) w kantonie Zurich wynosi coś koło 7.3 % :)
    A składka na AVS (taki ZUS) 6.05 %. I na II filar coś koło 2%-4%
    (zależnie jaką opcję Ci da pracodawca).
    Więc trochę zostaje... trochę więcej niż w Danii. Więc chciwe państwo
    to wbrew pozorom nie jest default. :)

    --
    papkers

  • 44. Data: 2006-09-14 16:44:34
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Wojtek napisał(a):
    > I nie mówcie że praca jest - tylko że za małe pieniądze, bo o pieniądzach to
    > nikt jeszcze ze mną nie rozmawiał !
    Bo umieja czytac i widza ze ich nie stac po tym co tam zawarles ;)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 45. Data: 2006-09-14 19:33:31
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Marcin Papka wrote:
    > Nie w każdym kraju dystrybucja podatków odbywa się przez stolycę...
    > Np w Szwajcarii. Podatek jest gminny + kantonalny + federalny.

    jeżeli liczysz *sumę* podatków, to Polska również bije rekordy, chyba?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 46. Data: 2006-09-14 19:44:25
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    kantor wrote:
    > Wciąż jest w kraju sytuacja że są 3 zagłębia przyciągajace duże projekty -
    > reszta regionów
    > pracuje przy takich finansach jaki budzet maja ich niewielkie projekty :(

    możliwe że masz rację - ja się w to nie wgłębiałem, po prostu
    przeprowadziłem się, dwa razy. Raz do Warszawy, drugi raz dalej na
    zachód. Teraz pracuję w centrum (finansowym Europy) i walizki mi
    potrzebne są tylko na konferencje ...

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 47. Data: 2006-09-15 05:47:53
    Od: "Wojtek" <w...@o...eu>

    > Hej,
    >
    > Ciekawy jestem z czy ktoś z programistów grupowiczów rzeczywiście szukał
    > ostatnio pracy?
    > Bo ja w związku z planowaną przeprowadzką do Krakowa (małopolskie, najniższe
    > bezrobocie wśród województw) szukałem.
    [...]
    > Tak czy owak: brak programistów do pracy to mit.
    >
    > Wojciech

    Cześć znów

    Baaardzo ciekawa sprawa.

    Po wczorajszym moim płaczliwym poście w skrzynce znalazłem dziś wiele ofert
    pracy, próśb o podesłanie CV i zaproszeń na rozmowę.

    No na prawdę dziwne.

    Jedyny wniosek jaki się nasuwa to taki że pl.praca.dyskusje jest przez działy
    personalne dużo chętniej czytana niż rekrutacja@<mojafirma>.pl :) !!

    Informuję wszystkich nadal zinteresowanych że obecnie już nie szukam pracy.
    Dogadałem się z obecnym pracodawcą - będę miał możliwość pracy "półzdalnej".
    Dzięki za oferty.

    Pozdrawiam.
    Wojciech

  • 48. Data: 2006-09-15 06:59:34
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Po wczorajszym moim płaczliwym poście w skrzynce znalazłem dziś wiele ofert
    > pracy, próśb o podesłanie CV i zaproszeń na rozmowę.

    ROTFL! To się nadaje do prhn...:-D
    yamma

  • 49. Data: 2006-09-15 07:01:54
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > Ponad miesiąc temu wybrałem w portalach (pracuj.pl i inne) 17 ogłoszeń. We
    > wszystkich spełniałem wyszystkie lub bez jedego wymagania z sekcji "wymagane"
    > zwykle że z coś z sekcji "mile widziane". Wysłałem aplikacje. No i jaki był
    > rezultat? - odpowiedziała tylko jedna firma. Mała, wyglądająca na
    > ledwoprzędącą,
    > czteroosobowa firemka. Kazali mi rozwiązać jakieś śmieszne testy i powiedzieli
    > że się odezwą jak się zastanowią, oczywiście się nie odezwali.

    Ta firemka to z Krakowa? A nazwa może zaczyna się na "S" a kończy na "T"?
    yamma

  • 50. Data: 2006-09-15 07:29:14
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jedyny wniosek jaki się nasuwa to taki że pl.praca.dyskusje jest przez
> [...]

    Suuuper :)
    Gdy bede szukać pracy to dam tu swoje CV (LM nie mam w zwyczaju dostarczac)
    :)

    A swoja droga dlaczego w polsce brak jakiejkolwiek powaznej lokalizacji (na
    sieci),
    gdzie taki ludek jak ja moglby znalezc kilka extra taskow do rozwiazania
    wieczorami ?
    Wszak dodatkowe siano zawsze mile widziane....
    Zawsze, gdy sie oriantuje w tym temacie okazuje się że ktoś,
    kto chętnie przeznaczyłby jakiś task na "zdalne" to uważa,
    iż realizacja powinna być wykonana bądź to w czynie społecznym,
    bądź za symboliczną złotówkę. W efekcie chyba jedyny sposób to stały drugi
    projekt
    w innej firmie "onLine".

    kantor