PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie mozna kupic rosyjska klawiature?

  • 1. Data: 2002-04-22 13:43:41
    Temat: Gdzie mozna kupic rosyjska klawiature?
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    Wiem, ze NTG, ale nie wiem tez gdzie to zadac.
    Dla osoby ktora duzo pisze (ale nie bezwzrokowo) szukam klawiatury z
    naniesiona rosyjska czcionka (moze byc podwojna ang. /ros.).

  • 2. Data: 2002-04-22 14:40:32
    Temat: Re: Gdzie mozna kupic rosyjska klawiature?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl> wrote in message
    > Wiem, ze NTG, ale nie wiem tez gdzie to zadac.

    Spróbuj na pl.hum.tlumaczenia.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 3. Data: 2002-04-22 14:56:36
    Od: "Luisa" <l...@c...com>

    ja poprosiłam znajomą, żeby poprosiła znajomego Rosjanina, żeby mi ją
    przywiózł i mi ją przywiózł (ok. 60zł)

    Luiza

  • 4. Data: 2002-04-22 18:48:31
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > ja poprosiłam znajomą, żeby poprosiła znajomego Rosjanina, żeby mi ją
    > przywiózł i mi ją przywiózł (ok. 60zł)

    Ja tez tak zrobilem, a w kazdym ludzkim sklepie komputerowym mozna dostac,
    czasem na zamowienie i kosztuje tyle co zwykla:)
    Kolega z uczelni nabyl w Krakowie w Bit komputer na ul Krzyza za 38 zl
    http://www.bit.krakow.pl

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-04-23 16:44:23
    Od: "Juliusz Zajda" <j...@p...onet.pl>

    > Dla osoby ktora duzo pisze (ale nie bezwzrokowo) szukam klawiatury z
    > naniesiona rosyjska czcionka (moze byc podwojna ang. /ros.).

    U mnie w biurze Rosjanie kupili folie z literkami i sami je sobie nalepili.
    Folia kosztowala cos okolo funta (=~ szesc zlotych), wiec moze w Polsce tez
    jest do kupienia?