PracaGrupypl.praca.dyskusjeFormularz na stronach BRE BANKU › Re: Formularz na stronach BRE BANKU
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Formularz na stronach BRE BANKU
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 12 Dec 2002 14:08:45 +0100

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in
    news:Xns92E195C20D752WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42:

    > Chodzi oczywiscie o formularz rekrutacyjny - pytanie do tych, ktorzy
    > go wypelniali. Za kazdym razem gdy klikne 'wyslij' - formularz
    > (wypelniony) otwiera sie na nowo.

    Juz jest OK - tzn. formularz dalej pewnie nie dziala, ale Panstwo z dzialu rekrutacji
    okazali
    sie bardzo mili i wyjasnili mi mailowo co i jak.

    Z kolei Notio PPA dostalo ode mnie dwa maile, ktore pozostaly bez odpowiedzi.
    Iich chyba w ogole nie obchodzi, ze podstawowe narzedzie rekrutacji osob z zewnatrz
    nie
    dziala :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek