PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fizyk / Wrocław

  • 11. Data: 2006-07-12 12:10:23
    Temat: Re: Fizyk / Wrocław
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Filip Ozimek wrote:

    > Nie wiem, czym się zajmujecie i czym planujecie się zajmować, ale takie
    > informacje to się umieszcza w treści ogłoszenia, bo inaczej narażacie
    > się na posądzenie o kompletną nieznajomość tematu u potencjalnych
    > zainteresowanych.

    Agnieszka ma racje. Ja nie jestem fizyk, a kojarze Optel i widzac
    ogloszenie od razu wiedzialam, kogo konkretnie szukaja - maja taka
    dzialke, ze ktos zainteresowany tematem wynalazczosci w pewnej branzy
    czy tematem wynalazczosci w ogole predzej czy pozniej dotrze do
    informacji o ich istnieniu.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl