PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy gptr

  • 1. Data: 2004-08-10 12:36:58
    Temat: Firmy gptr
    Od: "goli_maciej" <g...@p...onet.pl>

    Chcesz zarobic nie wychodząc z domu???
    Zapisz się do firm e-mailowych.
    Strony godne uwagi. Gorąco polecam.

    http://www.StormOfCash.com/index.php?ref=goli_maciej
    http://www.virginiaisforclickers.us/pages/index.php?
    refid=golimaciej
    http://www.coralcash.com/pages/index.php?refid=golim
    aciej
    http://www.centrumreklamy.com/index.php?refid=16552
    http://www.getor-mails.com/pages/index.php?refid=gol
    imaciej

  • 2. Data: 2004-08-10 13:08:30
    Temat: Re: Firmy gptr
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "goli_maciej" <g...@p...onet.pl> wrote in news:

    > Strony godne uwagi. Gorąco polecam.

    Po wycieciu ?ref= wygladaja o wiele lepiej..

    /silver

    --
    http://www.prast.pl/forum/

  • 3. Data: 2004-08-11 09:29:17
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "goli_maciej" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chcesz zarobic nie wychodząc z domu???
    > Zapisz się do firm e-mailowych.
    > Strony godne uwagi. Gorąco polecam.

    Spamerstwu i cwaniactwu 3xNIE!!!

  • 4. Data: 2004-08-13 19:50:16
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/10/2004 2:36 PM, goli_maciej wrote:

    > Chcesz zarobic nie wychodząc z domu???
    > Zapisz się do firm e-mailowych.
    > Strony godne uwagi. Gorąco polecam.

    No facet, z takimi groszowymi propozycjami wyjeżdżasz!

    Do mnie napisała córka jakiegoś dygnitarza z Lagos, Nigeria i właśnie
    czekam na dwa miliony dolarów prowizji, bo jej pomogłem wytransferować
    pieniadze po ojcu do Szwajcarii.
    Nagrywam też biznes z jednym Panem, co odpali mi wprawdzie tylko
    siedemset tysięcy, ale szukał kogoś uczciwego, więc się zgłosiłem, nie
    muszę na wszystkim dobrze zarabiać, ważne żeby pomagac innym w potrzebie.

    Jak człowiek uczciwy, to i sczęście mu sprzyja - wygrałem własnie na
    loterii w Holandii prawie trzy miliony EUR, ale są do podziału, więc nie
    wiem, czy sie zdecyduję.

    A wszystko to dzięki rewolucji technicznej!

    Chcesz może sto tysięcy prowizji za przywiezienie kasy z Konga? Tak? To
    podaj mi numer swego konta, login i pin, bym mół sprawdzić, czy
    pieniądze dotarły.Chciałbym byc pewien, że nas bank nie oszuka.