PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - Katar

  • 1. Data: 2004-08-10 11:07:42
    Temat: praca - Katar
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    Czy ktos moze wie cos o warunkach, sytuacji pracy w Katarze? Czy
    europejczycy sa tam "mile" widziani? Czy jechac tam to wogole dobry
    pomysl?:)

    Pozdrawim!

  • 2. Data: 2004-08-10 12:57:49
    Temat: Re: praca - Katar
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze wie cos o warunkach, sytuacji pracy w Katarze? Czy
    > europejczycy sa tam "mile" widziani? Czy jechac tam to wogole dobry
    > pomysl?:)

    mile widziani to malo powiedziane
    sa darzeni szacunkiem o jakim amerykanie moga tylko pomarzyc

  • 3. Data: 2004-08-10 17:17:23
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > mile widziani to malo powiedziane
    > sa darzeni szacunkiem o jakim amerykanie moga tylko pomarzyc

    Mozna wiedziec skad takie informacje i dlaczego tak mialoby sie dziac?:)

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2004-08-10 19:43:13
    Od: "robert agner" <t...@g...pl>

    kazoo <e...@i...pl> napisał(a):

    > Czy ktos moze wie cos o warunkach, sytuacji pracy w Katarze? Czy
    > europejczycy sa tam "mile" widziani? Czy jechac tam to wogole dobry
    > pomysl?:)

    Sprawdzałem na sieci, wygląda na to że w Katarze jest ok (poza 95% pustyni i
    przeważającą grupą muzłumanów którzy maja powody nie lubić europejczyków),
    ale to i tak gra w ciemno.
    W każdym bądź razie ktoś kto oferuje pięciocyfrowe zarobki jast mało
    wiarygosdny.
    pozdrawiam,
    RA

  • 5. Data: 2004-08-10 20:24:13
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

> [...]
    > Czy ktos moze wie cos o warunkach, sytuacji pracy w Katarze? Czy
    > europejczycy sa tam "mile" widziani? Czy jechac tam to wogole dobry

    Przekichane :)

  • 6. Data: 2004-08-11 06:54:43
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    > Mozna wiedziec skad takie informacje i dlaczego tak mialoby sie dziac?:)

    moja szanowna rodzicielka goscila tam przez miesiac
    wrocila tydzien temu wiec to aktualne informacje

  • 7. Data: 2004-08-11 07:05:37
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    > W każdym bądź razie ktoś kto oferuje pięciocyfrowe zarobki jast mało
    > wiarygosdny.

    No tak, Katar to w koncu biedny kraj
    Powiem tylko tyle ze zonaci europejczycy tam pracujacy dostaja rownowartosc
    ok 10 tys PLN jako _dodatek_ do pensji
    Za co? To oczywiste (dla katarskiego rzadu) - przeciez maja rodzine na
    utrzymaniu.

    I ciekawostka (poniekad wynikajaca sama z siebie)- litr benzyny (po
    przeliczeniu) - 65 gr, litr wody - 1.5 PLN

  • 8. Data: 2004-08-11 11:58:42
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > moja szanowna rodzicielka goscila tam przez miesiac
    > wrocila tydzien temu wiec to aktualne informacje

    Dzieki za info! Ale musza byc jakies minusy;)

    pozdrawiam.kazoo

  • 9. Data: 2004-08-11 12:22:11
    Od: "neuro" <s...@s...org>

    > Dzieki za info! Ale musza byc jakies minusy;)

    ano sa:
    temperatura
    brzydkie kobiety
    ogolnie nuda