PracaGrupypl.praca.dyskusje › Posrednictwo pracy za granica - oplaty sa legalne?

  • 1. Data: 2004-08-10 11:52:05
    Temat: Posrednictwo pracy za granica - oplaty sa legalne?
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    Jak wiemy posrednictwo pracy na terenie polski jest bezplatne.
    Jak to sie do poszukiwan pracy za granica? Czy forma posredniczaca ma prawo
    brac za to jakies oplaty?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-08-10 16:51:01
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    Tak ale według ściśle okreslonych kosztów i przedstawionych rachónków Koszty
    poniesione tylko na Ciebie

  • 3. Data: 2004-08-10 19:54:46
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak ale według ściśle okreslonych kosztów i przedstawionych rachónków
    Koszty
    > poniesione tylko na Ciebie

    Dysponujesz moze podstawa prawna? bo KC przefladalem i nic nie znalazlem:/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2004-08-11 09:07:22
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    sorki Nie Ale podzwoń po firmach rekrutacyjnych Muszą ci udzielić takiej
    informacji

  • 5. Data: 2004-08-11 09:08:51
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    Był kiedys artykuł w Wyborczej w dodatku praca Nie pamietam kiedy

  • 6. Data: 2004-08-11 09:10:19
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl>

    Rafał M napisał(a):

> [...]
    >
    > Koszty

    > Dysponujesz moze podstawa prawna? bo KC przefladalem i nic nie znalazlem:/

    Ustawa z 20.04.2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    artykuł 85 ust. 2 punkt 7: "kwotę należną agencji pośrednictwa pracy z
    tytułu faktycznie poniesionych kosztów związanych ze skierowaniem do
    pracy za granicą". Artykuł mówi co powinna zawierać umowa. Całą ustawę
    możesz znaleźć np. tu: http://www.praca.gov.pl/index.php?page=laws

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 7. Data: 2004-08-11 11:50:31
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Daniel Michalak" <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cfcnpr$3h6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > tytułu faktycznie poniesionych kosztów związanych ze skierowaniem do
    > pracy za granicą". Artykuł mówi co powinna zawierać umowa. Całą ustawę

    Wielkie dzieki :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2004-08-11 11:52:29
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > Wielkie dzieki :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    A wiesz moze cjak to wygladalo na poczatku 2004? Bo ta ustawa weszla w zycie
    w kwietniu.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2004-08-11 12:20:11
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl>

    Rafał M napisał(a):
    > A wiesz moze cjak to wygladalo na poczatku 2004? Bo ta ustawa weszla w zycie
    > w kwietniu.
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Niestety nie mam pojęcia, temat mnie właściwie nie interesuje, a na samą
    ustawę trafiłem przypadkowo kilka dni temu szukając innych informacji.

  • 10. Data: 2004-08-12 05:19:13
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    hi!!!

    Daniel Michalak napisał(a):

    > Niestety nie mam pojęcia, temat mnie właściwie nie interesuje, a na samą
    > ustawę trafiłem przypadkowo kilka dni temu szukając innych informacji.
    > Może ktoś inny wie i napisze :)

    Było identycznie. Tylko numerek artykułu inny: 47 ust. 2 pkt 8.

    3mcie się
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/