PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwa i umowy w nowej pracy

  • 1. Data: 2007-12-02 14:10:25
    Temat: swiadectwa i umowy w nowej pracy
    Od: "ondrosz" <o...@...net>

    http://www.msp.money.pl/zakladam_firme/zatrudniamy_p
    racownika/1
    "Oto lista dokumentów, jakie może żądać pracodawca od kandydata do
    pracy:

    a.. wypełniony kwestionariusz osobowy wraz z niezbędną liczbą
    fotografii
    b.. świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty
    potwierdzające okresy zatrudnienia, obejmujące okresy pracy przypadające
    w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie "
    Co z osobą, która takich dokumentów nie ma, bo pracowała na czarno, albo
    nie dbała o to i gdzieś zagubiła np umowy zlecenia, czy te papiery są
    niezbędne i np kontrola w firmie może się przyczepić do "niepełnych" akt
    pracownika?

  • 2. Data: 2007-12-02 14:46:02
    Temat: Re: swiadectwa i umowy w nowej pracy
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fiueeq$qah$1@atlantis.news.tpi.pl, *ondrosz* wrote:

> [...]
    > albo nie dbała o to i gdzieś zagubiła np umowy zlecenia, czy te
    > papiery są niezbędne i np kontrola w firmie może się przyczepić do

    To jest opcjonalne. Mowisz ze nie masz, ze to twoja pierwsza praca. Jedyna
    wada takiej sytuacji to taka ze nie masz stazu do dluzszego urlopu.

    UZ, UD nie sa zadnymi dokumentami ktore nalezy przedstawiac nowemu
    pracodawcy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."