PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fanabe

  • 1. Data: 2006-05-26 22:20:33
    Temat: Fanabe
    Od: k...@p...fm

    Witam mam możliwość pracy w firmie Fanabe.
    Czy wiecie coś o tej firmie, ktoś pracował, pracuje??
    Wogóle jak postrzegacie zawód przedstawiciel handlowy??

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 2. Data: 2006-05-27 08:45:54
    Temat: Re: Fanabe
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    k...@p...fm napisał(a):

    > Wogóle jak postrzegacie zawód przedstawiciel handlowy??

    ja np. nie lubię akwizytorów:P

  • 3. Data: 2006-05-27 08:50:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisał(a):

    [...]

    > ja np. nie lubię akwizytorów:P

    Hmm... A jak człowiek pracuje jako przedstawiciel handlowy Boeninga to
    też jest akwizytorem? ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-05-27 09:09:27
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Wogóle jak postrzegacie zawód przedstawiciel handlowy??
    bardzo malo konkretne pytanie...
    Przedstawiciel a przedstawiciel to najczesciej niebo a ziemia!
    Przedstawicielem jest gosc wciskajacy pozyczki Provident i
    przedstawicielem jest gosc sprzedajacy hurtowniom np. nosniki optyczne do
    dalszej odsprzedazy...

    Uscislij :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-05-27 10:22:20
    Od: "TaDeK" <n...@t...pl>

    > Tomek napisał(a):
    >
    > [...]

    jezeli on przychodzi do mnie i cos oferuje to tak, bo postrzegam go jak
    natreta, ktory probuje mi opchnac cos czego nie chce, natomiast jezeli ja
    przychodze do niego i on wtedy nawija, to traktuje go jak czlowieka ktory
    chce mi sprzedac produkt, ktory najlepiej spelni moje zalozenia. U mnie
    wlasnie tak to wyglada.

  • 6. Data: 2006-05-27 17:19:44
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Kuroi Bonza wrote:
    > Przedstawicielem jest gosc wciskajacy pozyczki Provident i
    > przedstawicielem jest gosc sprzedajacy hurtowniom np. nosniki optyczne
    > do dalszej odsprzedazy...

    Jak ten drugi opyli te nośniki optyczne hurtowni farmaceutycznej to jak
    dla mnie Przedstawiciel jest z niego przez duże P ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 7. Data: 2006-05-27 20:43:38
    Od: k...@p...fm

    Witam
    Chodzi mi w tym przypadku o branże akcesorii do komórek, wszelkie gadżety tzn
    smycze, obudowy, biżuteria do telefonów

    Pozdrawiam
    kameleon

  • 8. Data: 2006-05-28 14:58:47
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    k...@p...fm napisał(a):
    > Wogóle jak postrzegacie zawód przedstawiciel handlowy??
    A co dokładnie masz na myśli?

    m.

  • 9. Data: 2006-05-29 09:18:54
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Jak ten drugi opyli te nośniki optyczne hurtowni farmaceutycznej to jak
    > dla mnie Przedstawiciel jest z niego przez duże P ;)
    dla mnie tez :)
    Szczegolnie ze nosniki optyczne to np. plyty dvd i cdr ;))

    Bonza

  • 10. Data: 2006-05-29 09:21:24
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Sat, 27 May 2006 22:43:38 +0200, <k...@p...fm> wrote:

    > Witam
    > Chodzi mi w tym przypadku o branże akcesorii do komórek, wszelkie
    > gadżety tzn
    > smycze, obudowy, biżuteria do telefonów
    i teraz hurtowo, czy w detalu ludziom na ulicy? :)
    Bo jezeli hurtowo to moze byc calkiem porzadna praca, choc trudna, bo
    nasycenie rynku jest duze. Zbierasz sobie portfel odbiorcow (wiec przez
    jakis czas harowka), a potem skladaja u Ciebie zamowienia, musisz o nich
    dbac, ale ogolnie spox.

    Jezeli akwizycja na ulicy, to baaardzo trudna praca...

    Bonza