PracaGrupypl.praca.dyskusje › FWD: PROPOZYCJA pl.comp.sap-r3

  • 1. Data: 2002-09-10 21:47:05
    Temat: FWD: PROPOZYCJA pl.comp.sap-r3
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@w...pl>

    Wszystkich niezainteresowanych sorry,

    Przesylam bo ostatnio bylo na ten temat troche postow, a zapomnialo mi sie
    jakos dodac adres ;), może ktoś będzie chciał się na ten temat wypowiedzieć
    pzdr
    Rafał Hładyn

    forward z pl.news.nowe-grupy

  • 2. Data: 2002-09-11 10:59:57
    Temat: Re: PROPOZYCJA pl.comp.sap-r3
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    a czy nie dac naszy pl.comp.systemy-erp ?
    bo bedzie wiecej zainteresowanych, wiecej tematow a takiej grupy nie ma

    ---

    jesli ograniczymy grupe do sap-a to mocno ograniczymy liczbe chcetnych do
    czytania
    naszych postow, najlepiej bedzie jak bedzie grupa pl.comp.systemy-erp
    losiu