PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca nie płaci w terminie

  • 1. Data: 2002-09-11 06:48:53
    Temat: Pracodawca nie płaci w terminie
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Według KP, jeśli umowa o prace nie stanowi inaczej, wynagrodzenie należy
    wypłacać z dołu do 10 następnego miesiąca. Tymczasem jest 11 września, a ja
    nie otrzymałem jeszcze wynagrodzenia za sierpień.
    Czy coś przysługuje mi w kwestii tego, że pensję otrzymam po terminie (jeśli
    otrzymam... ), jakieś odsetki albo co?

    Jakub

  • 2. Data: 2002-09-11 08:50:37
    Temat: Re: Pracodawca nie płaci w terminie
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:almp3r$bi9$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > nie otrzymałem jeszcze wynagrodzenia za sierpień.
    > Czy coś przysługuje mi w kwestii tego, że pensję otrzymam po terminie

    Teoretycznie Ci przysługują... a praktycznie........ :))

    Ale spoko... ja jeszcze nie dostalem pensji za lipiec :))

    pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-09-11 08:54:55
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@d...prv.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > Teoretycznie Ci przysługują... a praktycznie........ :))
    >
    > Ale spoko... ja jeszcze nie dostalem pensji za lipiec :))

    No właśnie. Tyle dobrze, że jak mu o tym powiem, to raczej wypieprzyć mnie
    nie może - mam umowę do grudnia. A swoją drogą, firm, którym ja płacę za
    telefon, światło itp. nie obchodzi, że nie mam z czego...

    Dziki Wschód

    pozdr. Jakub

  • 4. Data: 2002-09-11 09:19:06
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

> [...]
    > nie może - mam umowę do grudnia. A swoją drogą, firm, którym ja płacę za
    > telefon, światło itp. nie obchodzi, że nie mam z czego...

    Ja mam umowe na czas nieokreślony.... ale wkrótce moze przyjsc syndyk i co
    mi z tego..... bede czekał jakieś 10 miesiecy na pieniądze z Funduszu
    Gwarantowanych Świadczeń.........

    pozdr
    Krzysiek